متن خبر

اکنون پادکست‌ها می‌توانند فید RSS خود را در YouTube آپلود کنند

اکنون پادکست‌ها می‌توانند فید RSS خود را در YouTube آپلود کنند

شناسهٔ خبر: 449151 -




این شرکت در ویدیویی که در کانال Creator Insider خود آپلود کرد، فاش کرد سازندگان پادکست اکنون می‌توانند فید RSS خود را به YouTube و YouTube Music ارسال کنند. قبلاً در ماه آگوست اعلام شده بود که از فیدهای RSS پشتیبانی می شود. این عملکرد سال گذشته به‌عنوان یک آزمایش بتای فقط دعوت‌شده در دسترس بود.

اقدام به پذیرش فیدهای RSS به YouTube کمک می کند تا موقعیت خود را به عنوان یک مقصد برتر برای پادکست ها تثبیت کند، به خصوص که رقیب Spotify از این عملکرد پشتیبانی نمی کند. سایر پلتفرم‌ها فقط فیدهای RSS را برای شنوندگان در دسترس قرار می‌دهند، در حالی که YouTube قسمت‌ها را از فید RSS می‌گیرد و آنها را به ویدیوهای YouTube تبدیل می‌کند. این به نفع پادکست‌های صوتی اول است زیرا YouTube به‌طور خودکار فید RSS آپلود شده را دریافت می‌کند و ویدیوهایی را با هنر نمایش پادکست به‌عنوان یک تصویر ثابت ایجاد می‌کند.

اعتبار تصویر: یوتیوب

پادکست‌ها می‌توانند با رفتن به استودیوی YouTube، روی دکمه «ایجاد» در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و سپس «ارسال فید RSS» را انتخاب کنند، یک فید RSS به YouTube ارسال کنند. همچنین گزینه ای برای اتصال پادکست موجود به فید RSS در تب Content وجود دارد. هنگامی که یک قسمت جدید به فید RSS اضافه می شود، YouTube به طور خودکار ویدیو را در کانال آپلود می کند و به مشترکین اطلاع می دهد.

هفته گذشته، گوگل گزارش داد که یوتیوب بیش از 100 میلیون کاربر پولی در سراسر YouTube Music و YouTube Premium دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است