متن خبر

اکنون می‌توانید در نهایت از کنترل صوتی Sonos با آهنگ‌های Spotify استفاده کنید – در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است

اکنون می‌توانید در نهایت از کنترل صوتی Sonos با آهنگ‌های Spotify استفاده کنید – در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است

شناسهٔ خبر: 458932 -




spotify
(اعتبار تصویر: Spotify)

برند صوتی Sonos در حال گسترش دامنه نرم افزار کنترل صوتی خود است تا اکنون از Spotify پشتیبانی کند و به کاربران امکان می دهد به صورت شفاهی سرویس پخش را فرمان دهند.

به گفته این شرکت، تنها کاری که برای کنترل برنامه باید انجام دهید این است که عبارت «Hey Sonos , Spotify را بازی کنید» را در یکی از بلندگوهای پشتیبانی شده برند بگویید. به معنای واقعی کلمه همین است. با انجام این کار، یکی از فهرست های پخش Spotify شما به صورت تصادفی پخش می شود. اگر می‌خواهید نرم‌افزار فهرست پخش خاصی را پخش کند، باید آن را با نام ذکر کنید، مثلاً «Discover Weekly». این ویژگی فراتر از یک دکمه پخش جلالی است، زیرا می تواند برای مدیریت کتابخانه شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

می توانید به Sonos دستور دهید آهنگ های خاصی را به فهرست پخش اضافه کند. همچنین می تواند با دستور مناسب آهنگ هایی را برای شما لایک یا دوست نداشته باشد. گفتن "Hey Sonos, I like this song" باعث می شود هوش مصنوعی آن قطعه موسیقی را در "آهنگ های دوست داشتنی" حساب شما ذخیره کند.

علاوه بر این، Voice Control می‌تواند ژانرها یا زیرژانرهای خاصی از موسیقی را پخش کند، اعم از جاز یا جایگزین کلاسیک از دهه 1990. لازم نیست خیلی خاص باشید. الگوریتم Spotify درک خوبی از آنچه مردم به دنبال آن هستند دارد.

امنیت و در دسترس بودن

شایان ذکر است دستورات به صورت محلی در بلندگوی Sonos شما پردازش می شوند تا از "زمان پاسخ سریع و پیگیری آسان" اطمینان حاصل شود. این شرکت همچنین بیان می‌کند که هیچ صدایی – چه از صدای شما و چه از محیط اطراف – در هر سرور ابری ذخیره نمی‌شود یا توسط شخص ثالث تصادفی به آن گوش داده نمی‌شود.

اکنون، دو راه برای اتصال بلندگوی Sonos به Spotify وجود دارد. می‌توانید به‌صورت دستی Spotify را به عنوان منبع پیش‌فرض انتخاب کنید یا پلتفرم را برجسته‌ترین سرویس موسیقی پخش‌شده از طریق بلندگو کنید. کاربران نیازی به ورود به سیستم یا ایجاد هیچ تغییری در تنظیمات نخواهند داشت.

مشخص نیست که Voice Control عادات گوش دادن شما را یاد می گیرد یا خیر. یعنی اگر دستگاه Sonos متوجه شود که شما مکرراً به Spotify دسترسی دارید، آیا به طور خودکار منابع موسیقی را تنظیم می کند؟

پشتیبانی جدید Spotify در Sonos Voice Control هم اکنون برای مشترکین Premium و همچنین کاربران رایگان در دسترس است. به سادگی آخرین پچ را روی دستگاه های خود دانلود کنید.

در حالی که ما شما را داریم، خلاصه TechRadar از بهترین نوارهای صوتی برای سال 2024 را تحلیل کنید. هشدار اسپویلر: Sonos در فهرست ظاهر می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است