متن خبر

اکنون فایرفاکس به شما امکان می دهد ربات چت هوش مصنوعی مورد نظر خود را در ساخت های Nightly خود انتخاب کنید

اکنون فایرفاکس به شما امکان می دهد ربات چت هوش مصنوعی مورد نظر خود را در ساخت های Nightly خود انتخاب کنید

شناسهٔ خبر: 601934 -




از آنجایی که مرورگرها به گفت ن آپشن های هوش مصنوعی به محصولات خود ادامه می‌دهند، موزیلا به دنبال این است که در این مورد به کاربران حق انتخاب بدهد. این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که آزمایشی را راه‌اندازی می‌کند که دسترسی به خدمات هوش مصنوعی مختلف را در Nightly، نسخه آزمایشی فایرفاکس، ارائه می‌کند.

این شرکت قصد دارد این تجربه را قبل از آوردن آن به نسخه بتا و انتشار فایرفاکس بهبود بخشد.

کاربرانی که شرکت کرده اند می توانند سرویس هوش مصنوعی مورد نظر خود را انتخاب کنند. پیشنهادات اولیه موزیلا شامل ChatGPT، Google Gemini، HuggingChat و Le Chat Mistral است. این شرکت قصد دارد به گفت ن خدمات هوش مصنوعی ادامه دهد.

ایان کارمایکل، معاون ارشد فایرفاکس، در یک پست وبلاگی نوشت: «ارائه انتخاب در خدمات هوش مصنوعی به دلایل زیادی مهم است. "اول، شما باید بتوانید سرویسی را انتخاب کنید که برای شما بهتر کار می کند، نه اینکه در یک ارائه دهنده قفل شوید. دوم، همه این مدل ها هنوز در حال توسعه و بهبود هستند. هیچ کدام کامل نیستند و هر کدام نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را دارند. ارائه گزینه‌ها به افراد این فرصت را می‌دهد تا خدمات بسیاری را برای یافتن خدماتی که برای حل مشکلشان مفیدتر است، آزمایش کنند.»

پس از انتخاب یک سرویس هوش مصنوعی ترجیحی، کاربران می‌توانند از چت بات بخواهند که اطلاعات یک صفحه وب را خلاصه کند، زبان را ساده کند یا دانش خود را روی اطلاعات آزمایش کند.

ایده پشت این پیشنهاد جدید این است که به کاربران این امکان را می دهد تا چند ربات چت مختلف را امتحان کنند و یکی را که بیشتر دوست دارند انتخاب کنند. فایرفاکس خاطرنشان می کند که این پیشنهاد اختیاری است، پس شما اصلا مجبور نیستید یکی را انتخاب کنید.

راه اندازی این تجربه جدید زمانی انجام می شود که شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت چت ربات های هوش مصنوعی را به مرورگرهای خود اضافه کرده اند. راه اندازی مرورگرهایی مانند Opera و DuckDuckGo همچنین چت ربات های هوش مصنوعی را اضافه کرده اند که می تواند به کاربران در انجام کارهایی مانند خلاصه کردن صفحات وب و پرسیدن سؤال کمک کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است