متن خبر

اکتیویژن در حال حاضر تمامی بازی های Call of Duty را تا سال ۲۰۲۷ برنامه ریزی کرده است

اکتیویژن در حال حاضر تمامی بازی های Call of Duty را تا سال ۲۰۲۷ برنامه ریزی کرده است

شناسهٔ خبر: 440705 -




اکتیویژن فاش کرده است که آینده سری Call of Duty را تا سال ۲۰۲۷ ترسیم کرده است.

در مصاحبه اخیر با GamesBeat، رئیس اکتیویژن، راب کوستیچ، درباره تاریخچه سری FPS صحبت کرد و اشاره کرد که این سری FPS به کجا خواهد رفت و تأیید کرد که حدود ۳۰۰۰ توسعه دهنده روی آن کار می کنند و این استودیو برنامه هایی برای بازی های جدید تا سال ۲۰۲۷ دارد.

کوستیچ گفت: «ما دائماً در مرحله برنامه ریزی، مرحله برنامه ریزی بلندمدت خود هستیم. "در حال حاضر، ما بازی هایی را تا پایان سال ۲۷ برای چیزهایی که روی آنها کار می کنیم برنامه ریزی کرده ایم."

"ببین، ما یاد گرفتیم. فکر می‌کنم بازی‌های زیادی در آینده انجام داده‌ایم. احتمالاً تا جایی که می‌توانستیم به آنجا رفتیم. برخی از بازی‌ها را در گذشته ساختیم. شما شروع به دیدن نقطه شیرین می‌کنید. در طول زمان و آنچه واقعاً در جامعه طنین انداز می شود."

کوستیچ ادامه داد، "شما می بینید که مواردی مانند فرنچایز Modern Warfare و Black Ops واقعاً محبوب هستند. ما مطمئناً بازی های دیگری نیز داشته ایم که بسیار خوب عمل کرده اند، مانند بازی اصلی جنگ جهانی دوم از Sledgehammer در سال ۲۰۱۷ واقعاً، واقعاً. همینطور

به نظر من مهم‌تر از همه، این یک تعادل است که ما احساس می‌کنیم واقعاً نیاز داریم تجربیات متفاوت خوبی ارائه دهیم، چیزهای خوبی برای افراد فراهم کنیم، و احساس کنیم که آنها سرگرمی‌های جدیدی را تجربه می‌کنند."

زمانی که بعداً در مورد تصمیماتی که در پس آن دوره زمانی قرار است بازی‌های خود را تنظیم کنند و اینکه چرا اکتیویژن تصمیم به ساخت Call of Duty: Infinite Warfare گرفت اما بازی مانند Call of Duty: Romans را نساخته بود. کوستیچ توضیح داد که سلاح ها نقش کلیدی در تعیین موقعیت دارند.

او گفت: "من فکر می کنم در نهایت برای ما، سلاح ها بخش بسیار مهمی از بازی Call of Duty هستند." "همچنین به این فکر می‌کنید که چه چیزی به شما امکان می‌دهد انجام دهید، در هر دوره زمانی که هستید. چالش این است که وقتی وارد جنگ جهانی دوم می‌شوید یا حتی زودتر از آن می‌روید، وقتی سعی می‌کنید لحن تا حدی واقع‌بینانه حفظ کنید، انعطاف‌پذیری کمتری وجود دارد. که برای Call of Duty مهم است. اتفاقا، طرفداران ما به شدت تعریف می کنند که Call of Duty چیست و چیست."

بازی بعدی از سری Call of Duty: Modern Warfare 3 (2023) قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر عرضه شود و بازی دیگری است که در دوران مدرن اتفاق می افتد زیرا به عنوان دنباله مستقیم Modern Warfare 2 (2022) عمل می کند .

نکته جدید در این بازی اضافه شدن ماموریت های مبارزه باز و همچنین انتخاب های خاص بازیکن در طول برخی ماموریت های داستانی است، اما بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که همه ۱۶ نقشه راه اندازی از نسخه اصلی Modern Warfare 2 (2009) بازگردند.

کوستیچ گفت : زمانی که وارد دوران مدرن می شوید، انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. "در آینده اندکی به دست می آورید، حتی انعطاف پذیری بیشتری در مورد کارهایی که می توانید با سلاح ها انجام دهید وجود دارد. منطقه Black Ops بسیار جالب است زیرا Black Ops همه چیز در مورد چیزهای مخفی است که هیچ کس از آنها اطلاعی ندارد. خلاقیت کاربردی زیادی در آن وجود دارد. Black Ops ، که همیشه برای توسعه دهندگان نیز بسیار سرگرم کننده است. "

برای اطلاعات بیشتر، فهرست ما از بهترین بازی‌های FPS و همچنین بهترین بازی‌های رایانه شخصی ۲۰۲۳ را بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است