متن خبر

اپل Vision Pro را عرضه می کند، طرفداران تیلور سویفت پاسخ می دهند و Palworld مورد انتقاد قرار می گیرد

اپل Vision Pro را عرضه می کند، طرفداران تیلور سویفت پاسخ می دهند و Palworld مورد انتقاد قرار می گیرد

شناسهٔ خبر: 447928 -




سلام، دوستان، به Week in Review (WiR) خوش آمدید، خبرنامه معمولی TechCrunch که خلاصه‌ای از این هفته در فناوری بود. و پسر، یک هفته بود. اتفاقات زیادی افتاد - بیایید به درون بپردازیم.

با افزایش تعدیل نیروها در فناوری، Vision Pro، تلاش اپل برای ساخت یک هدست واقعیت گفت ه، با صدها برنامه راه اندازی شد. طرفداران تیلور سوئیفت پس از اینکه دیپ‌فیک‌های صریح این ستاره فوق‌العاده X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، هجوم آوردند. و شرکت Pokémon بيان کرد که Palworld، بازی ویدیویی محبوب، به دلیل سرقت ادبی احتمالی و شباهت غیرعادی به IP آن را تحلیل خواهد کرد.

اخبار

جهش اخراج‌های فنی: با اخراج انبوه کارگران توسط شرکت‌ها، تعدیل نیروی فنی به سه چهارم افزایش یافته است. این هفته، Okta 400 کارمند خود را اخراج کرد. حدود 1000 نفر را بلاک کرد. و PayPal "هزاران" کارمند را رها کرد. همانطور که الکس و آنا برای TechCrunch+ می نویسند، بله، اخراج های فنی در حال افزایش است – و این بر شرکت های بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد.

آی او اس 18: آیشا می نویسد: به روزرسانی نرم افزار آی او اس 18 اپل ممکن است "بزرگترین" در تاریخ این شرکت باشد. این می تواند - از جمله چیزهای دیگر - یک سیری اصلاح شده، تکمیل خودکار بهبود یافته در پیام ها و شاید حتی پشتیبانی از RCS را به ارمغان بیاورد.

Apple Vision Pro: اولین دستگاه «محاسبات فضایی» اپل با 600 برنامه و بازی در دسترس است. برایان در بخش بهتری از هفته به این موضوع پرداخته است - حتماً افکار و برداشت های اولیه او را بخوانید. و اگر می‌خواهید خودتان یکی را انتخاب کنید، این چیزی است که می‌توانید انتظار داشته باشید.

سویفتی ها متحد می شوند: پورن غیرقانونی عمیق تیلور سوئیفت هفته گذشته در X منتشر شد. به جای اقدامات معنادار از پلتفرم فراتر از فیلتر کردن کلیدواژه های اصلی، طرفداران تیلور سویفت گرد هم آمدند تا یافتن دیپ فیک های این نوازنده را تا حد امکان دشوار کنند.

Palworld تحت آتش است: شرکت Pokémon بيان کرد که هیچ مجوزی به "شرکت دیگری" - با اشاره به بازی ویروسی جدید توسعه دهنده بازی Palworld - Pocketpair - برای استفاده از IP یا دارایی های Pokémon اعطا نکرده است و "در نظر دارد اقدامات مناسبی را در برابر سریع انجام دهد". اپراتور بازی بقا در حال رشد.

تحلیل و بررسی

یک انقلاب SaaS: جولین کودورنیو، سرمایه‌گذار SaaS در Felix Capital، در نوشتن برای TC+، او میگوید که فرصتی را برای کارآفرینان نرم‌افزاری باهوش می‌بیند تا مایکروسافت یا Salesforce دنیای کارگران خط مقدم را بسازند.

پادکست ها

در Equity ، الکس با Anshu Sharma، مدیر عامل شرکت حفظ حریم خصوصی داده Skyflow صحبت کرد، که در مورد نرخ‌های بهره، چرخه‌های تجاری و Vision Pro و همچنین نحوه عملکرد Vision Pro در برابر نظریه‌ای که شارما اخیراً در مورد آن برای TechCrunch+ وبلاگ‌نویسی کرده بود صحبت کرد.

در همین حال، Found کارلی زاکین و دانیل ویزبرگ، بنیانگذاران و مدیران عامل Skimm، یک شرکت رسانه دیجیتال را به نمایش گذاشت که به طور خلاصه اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری مطمئن به زنان ارائه می دهد.

و در ادامه در Chain Reaction ، ژاکلین با کریس دیکسون، شریک عمومی شرکت VC Andreessen Horowitz مصاحبه کرد. دیکسون از سال 2012 در این شرکت بوده و تیم رمزنگاری a16z را تاسیس و رهبری می‌کند که از طریق چهار صندوق بزرگ با بیش از 7 میلیارد دلار تحت مدیریت در دنیای وب 3 سرمایه‌گذاری می‌کند.

TechCrunch+

انصاف و برابری: ربکا می نویسد که چگونه مسابقات زمینی به یکسان کردن زمین بازی برای بنیانگذاران کم نمایندگی کمک می کند - اما این کافی نیست.

ژاکلین گزارش می دهد که اتریوم باز می گردد: علاقه توسعه دهندگان اتریوم در سال 2023 با وجود بازار نزولی به بالاترین حد خود رسید. Solana، Polygon، Optimism و دیگر بلاک چین ها نیز شاهد افزایش فعالیت توسعه دهندگان بودند.

دور جایزه

"آهسته مادران* بمیر": گری تان، رئیس Y Combinator، یک توییت تهدیدآمیز منتشر کرد - یک اشاره غزلی مشکوک به خواننده مشهور رپ ساحل غربی، توپاک شکور - قبل از حذف آن و بعد عذرخواهی.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است