متن خبر

اپل یک هوم پاد کوچک مشکی «Midnight» را منتشر کرد

اپل یک هوم پاد کوچک مشکی «Midnight» را منتشر کرد

شناسهٔ خبر: 653086 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

اپل در حال جایگزینی اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی خاکستری فضایی با رنگ مشکی «midnight» است. هوم پاد مینی اولین بار در سال 2020 در رنگ خاکستری و سفید فضایی به فضا پرتاب شد. حدود یک سال بعد، اپل گزینه های رنگ پررنگ تری از جمله نارنجی، آبی و زرد را منتشر کرد.

هوم پاد جدید midnight دارای مشخصات فنی و قیمتی مشابه با سایر انواع رنگی است. کاربران همچنان صدایی پر از اتاق، صدای سینمای خانگی با Apple TV 4K و آپشن های مجهز به Siri مانند اتوماسیون خانه هوشمند، اعلان‌های تشخیص دود و غیره را دریافت می‌کنند.

فهرست مطالب

HomePod mini خاکستری فضایی دیگر (برای خرید) در دسترس نیست و اپل هیچ توضیحی برای توقف گزینه رنگ ارائه نمی دهد.

برخلاف سایر گزینه های رنگی، پارچه مشبک هوم پاد مینی نیمه شب از پلاستیک 100 درصد بازیافتی استفاده می کند. به همین ترتیب، بسته بندی با الیاف چوبی 100 درصد بازیافت شده ساخته شده است. نسخه‌های قدیمی‌تر دارای پارچه‌های مشبک هستند که ۹۰ درصد از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند.

HomePod mini (نیمه شب) از 17 جولای در ایالات متحده، چین، کانادا و 29 کشور دیگر به فروش می رسد. در فروشگاه‌های اپل، وب‌سایت اپل، برنامه اپل استور و نمایندگی‌های فروش مجاز اپل در دسترس خواهد بود.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است