متن خبر

اپل یک هفته رونمایی از محصولات را برای ما برنامه ریزی کرده است – در اینجا همه چیزهایی است که انتظار داریم

اپل یک هفته رونمایی از محصولات را برای ما برنامه ریزی کرده است – در اینجا همه چیزهایی است که انتظار داریم

شناسهٔ خبر: 800295 -




تراشه Apple M4
(اعتبار تصویر: اپل)

پس از رونمایی اپل از تراشه M4 در اوایل سال جاری، و بهبود عملکرد قابل توجه آن (که در بررسی M4 iPad Pro خود به طور مفصل به آن پرداختیم)، اکنون همه نگاه ها به آنچه این شرکت برای دستگاه های مک و مک بوک خود در نظر گرفته است، معطوف شده است. که در حال حاضر هنوز از تراشه های M3 استفاده می کنند.

ما به تازگی بزرگ‌ترین اشاره‌ای به این داشته‌ایم که مک‌های مجهز به M4 به لطف معاون بازاریابی جهانی اپل، گرگ جوسویاک، که در X به طعنه گفت که «هفته اعلامیه‌های آینده» قرار است از دوشنبه، اکتبر آغاز شود، کاهش می‌یابد. 28. همراه با شایعات اخیر پیرامون تولید M4 MacBook Air ، به نظر می‌رسد که هفته بسیار هیجان‌انگیزی برای طرفداران اپل باشد - پس در اینجا چیزی است که انتظار داریم ببینیم.

M4 MacBook Pro

M4 MacBook Pro فاش شده، همانطور <a href= که در ویدیوی YouTuber Romancev768 نشان داده شده است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3YAyupaWKjrvHhgGStSFcj.jpg">

(اعتبار تصویر: Romancev768)

از آنجایی که تراشه‌های M4 Pro و Max اپل هنوز رونمایی نشده‌اند، این نمایشگاه آینده می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای نمایش انواع قدرتمند M4 باشد، به‌ویژه که مدل‌های M4 MacBook Pro 14 و 16 اینچی تقریباً با اپل رونمایی خواهند شد. امیدواریم جهش عملکردی بزرگ از تراشه های قبلی M3 Pro و Max برجسته شود.

یوتیوبر روسی Wylascom ظاهراً مدل جدیدی از مک بوک پرو را با تراشه استاندارد M4 فاش کرده است ، که اگر قانونی باشد، به این معنی است که پیکربندی پایه لپ تاپ از CPU و GPU 10 هسته ای درست مانند M4 iPad Pro استفاده می کند. CPU 8 هسته ای M3، که به طور بالقوه نشان دهنده تمرکز جدیدی بر هوش اپل (تلاش نوپای این شرکت در زمینه هوش مصنوعی) است - البته اطلاعات Wylascom باید با کمی نمک در نظر گرفته شود.

یک تغییر نسبت به نسخه M3 سال گذشته که امیدواریم شاهد آن باشیم این است که مدل پایه هر مک بوک پرو جدید با حداقل 16 گیگابایت حافظه یکپارچه به جای 8 گیگابایت عرضه می شود - این برای بازی بسیار مفید خواهد بود، که در حال تبدیل شدن به یک تمرکز جدید برجسته است. برای دستگاه های مک با نسخه های اخیر مانند بازسازی Resident Evil 4 . البته، هر لپ‌تاپی که در سال 2024 توسط سازندگان محتوا و حرفه‌ای‌ها به بازار عرضه می‌شود، واقعاً نباید تنها با 8 گیگابایت حافظه عرضه شود.

M4 Mac mini

پیش بینی می شود در کنار معرفی مک بوک پرو M4، یک M4 مک مینی بازطراحی شده باشد، با برنامه های اپل برای تبدیل آن به کوچکترین کامپیوتری که ساخته است - حداقل همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده است (که شهرت زیادی به عنوان یک افشاگر قابل اعتماد از همه چیز دارد. اپل). پیش بینی می شود اندازه آن شبیه به تلویزیون اپل باشد، که برای کسانی که به دنبال تنظیمات دسکتاپ براق هستند، بسیار مفید است.

خوشبختانه حافظه یکپارچه آن از 16 گیگابایت شروع و حداکثر 32 گیگابایت خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، 8 گیگابایت رم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک برای مدتی طولانی مورد انتقاد قرار می‌گرفته است که برای مدتی طولانی مورد انتقاد قرار گرفته است و بسیار عالی خواهد بود که ببینیم اپل در نهایت از این روند برای دستگاه‌های مجهز به M4 خود فاصله می‌گیرد.

M4 iMac

(اعتبار تصویر: اپل)

گزارش‌های Gurman (در میان سایر اطلاعات فاش شده) نشان می‌دهد که ما همچنین یک iMac به‌روزرسانی شده را به عنوان بخشی از فهرست افشاگری‌های هفته آینده دریافت خواهیم کرد. علاوه بر خود تراشه M4، چیز زیادی نمی‌توانیم درباره iMac آینده به شما بگوییم - اگرچه خبر خوب این است که طبق گزارش‌ها، اپل نیز آماده است تا از لوازم جانبی جادویی جدید خود که شامل یک ماوس جادویی جدید است، رونمایی کند .

با M4 iMac، ما دوست داریم 16 گیگابایت حافظه یکپارچه را به صورت استاندارد در اینجا نیز ببینیم - مدل M3 تا 16 یا 32 گیگابایت قابل تنظیم بود، اما مدل پایه فقط 8 گیگابایت داشت و ما واقعا امیدواریم که اپل این کار را تکرار نکند. .

فراتر از 2024 - M4 MacBook Air

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، M4 MacBook Air تقریباً به طور قطع در راه است - در واقع، شایعه شده است که این مک بوک ایر اولویت اصلی برنامه عرضه اپل در سال 2025 است. این امر با توجه به فروش ضعیف اخیر محصولات مک و محبوبیت مک بوک ایر منطقی به نظر می رسد - اپل احتمالاً مایل است نسخه جدید و بهبود یافته بزرگترین فروشنده لپ تاپ خود را در اسرع وقت معرفی کند (بدون آزار کسی که اخیراً این لپ تاپ را خریداری کرده است. مدل M3).

همانطور که توسط مارک گورمن گزارش شده است ، M4 MacBook Air از نظر طراحی همانگونه باقی خواهد ماند و تراشه M4 تنها تغییر عمده است.

این خبر خوبی برای کسانی است که مشتاق خرید مک بوک ایر هستند. تفاوت بین مدل‌های حافظه یکپارچه 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی در مدل M3 بسیار قابل توجه بود، پس انتظار داریم که که همین موضوع در مورد مک‌بوک ایر M4 نیز صدق کند.

M4 Mac Studio

مک استودیو روی میز

(اعتبار تصویر: آینده)

در نهایت، از آنجایی که ظاهراً تمرکز اپل بر روی تولید مک‌بوک ایر M4 برای اوایل سال 2025 متمرکز شده است، انتظار داریم که که پسر بزرگ و دوست‌داشتنی که مک استودیو است در آینده‌ای با M4 وارد شود (دوباره طبق منابع Gurman). Mac Studio در اصل یک مینی کامپیوتر قدرتمند است که شبیه یک مک مینی حجیم تر است، اما برای حرفه ای های خلاق طراحی شده است. ادعا می شد که در کنار مک بوک ایر در حال تولید همزمان است، اما ظاهراً این تغییر کرده است - انتظار فعلی بین مارس و ژوئن است، پس زمان زیادی پس از مک بوک ایر نیست.

آیا محصول مک خاصی دارید که منتظر آن هستید؟ حتماً در رسانه‌های اجتماعی به ما اطلاع دهید - برای اپل، مک‌بوک پرو جدید بدون شک رویداد اصلی برنامه‌ریزی شده برای این هفته اعلامیه‌های آینده است، اما صادقانه بگوییم اگر واقعاً تنظیم شده باشد، ما بیشتر به یک مک مینی بازسازی‌شده علاقه‌مندیم. کوچکترین کامپیوتر اپل باشد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کارکنان نویسنده، محاسبات

Isaiah نویسنده کارکنان برای کانال محاسباتی در TechRadar است. او بیش از دو سال را صرف نوشتن در مورد همه چیزهای فنی کرده است، به ویژه بازی‌های روی رایانه شخصی، کنسول‌ها و گوشی‌های دستی. او در سال 2022 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شهر بیرمنگام در همان سال، در GameRant شروع به کار کرد، قبل از نوشتن در PC Guide که شامل کار بر روی مقالات معاملات، نقدها و اخبار محصولات رایانه شخصی مانند GPU، CPU، مانیتور و موارد دیگر بود. او بیشتر وقت خود را صرف یافتن آپشن های جدید و هیجان‌انگیز پردازنده‌های گرافیکی آینده می‌کند و علاقه زیادی به انتشار بازی‌های جدید بر روی رایانه‌های شخصی دارد، به این امید که پورت‌ها کاملاً آشفته نباشند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است