متن خبر

اپل و گوگل برای کمک به شناسایی آسان تر ردیاب های اقلام مشکوک با یکدیگر همکاری کرده اند

اپل و گوگل برای کمک به شناسایی آسان تر ردیاب های اقلام مشکوک با یکدیگر همکاری کرده اند

شناسهٔ خبر: 471443 -




آیفون 13 پرو
آیفون 13 پرو دارای iOS 15 (اعتبار تصویر: TechRadar)

به‌عنوان بخشی از iOS 17.5، اپل بالاخره مشخصات ردیاب‌های مکان ناخواسته خود را معرفی می‌کند و به کاربران تلفن همراه اجازه می‌دهد تا AirTag‌های مشکوک و سایر دستگاه‌های مشابه را پیدا کنند. به سادگی، این به روز رسانی مدت زیادی است که در راه است.

برای توضیح سریع وضعیت در کل، از ردیاب های بلوتوث به عنوان راهی برای تعقیب مردم استفاده می شد. گوگل اعلام کرد که این شرکت و اپل در حال همکاری برای حل این مشکل هستند. اولی به دنبال ارتقاء سریع شبکه Find My Device خود بود، اما تصمیم گرفت راه اندازی را به تعویق بیاندازد، تا حدی منتظر ماند تا اپل توسعه استاندارد جدید خود را به پایان برساند.

با این حال، با iOS 17.5، اپل بیان می کند که اگر یک دستگاه ردیاب بلوتوث ناشناخته روی شما قرار داده شود، آیفون شما به شما اطلاع می دهد. اگر چیزی را بو کرد، هشدار «[Item] Found Moving With You» روی صفحه گوشی هوشمند ظاهر می‌شود.

پس از شناسایی، آیفون شما می‌تواند صدایی در ردیاب ایجاد کند تا به شما کمک کند مکان آن را پیدا کنید. یک اعلان همراه شامل راهنمای غیرفعال کردن ابزارک است. می توانید این دستورالعمل ها را در وب سایت پشتیبانی اپل بیابید.

دستگاه های پشتیبانی

تا زمانی که ردیاب های شخص ثالث مطابق با مشخصات اپل و گوگل ساخته شده باشند، ابزار تشخیص می تواند سایر لوازم جانبی Find My را پیدا کند. دستگاه هایی که در شبکه جدید نیستند سازگار نیستند و کار نخواهند کرد. طبق گزارش‌ها، سازندگان برچسب‌های شخص ثالث مانند چیپولو و موتورولا نسخه‌های آتی را به استاندارد جدید متعهد می‌شوند، به این معنی که ویژگی iOS مدل‌های آینده را نیز شناسایی خواهد کرد.

دستگاه‌های اندرویدی مدتی است که می‌توانند ردیاب‌های بلوتوث را شناسایی کنند و گوگل در حال حاضر در حال ارائه ارتقای Find My Device به تلفن‌های هوشمند است. به لطف مشخصات شناسایی ردیاب‌های مکان ناخواسته، در ارتباط با شبکه اپل کار می‌کند.

بخشی از iOS 17.5

در iOS 17.5 چیزهای بیشتری از وصله امنیتی وجود دارد.

ابتدا، یک والپیپر پویا را معرفی می‌کند که به مناسبت ماه غرور، جامعه LGBTQ+ را جشن می‌گیرد . دوم، این شرکت در حال اضافه کردن یک بازی جدید به نام Quartile به Apple News Plus است. این شبیه به دستمالی است، که در آن باید کلمات را با استفاده از گروه های کوچک حروف بسازید.

علاوه بر این، مشترکین Apple News Plus می‌توانند جلسات توجیهی صوتی، کل شماره‌های مجلات و موارد دیگر را برای لذت آفلاین دانلود کنند. وقتی دوباره آنلاین شدید، فهرست محتوای دانلود شده "به طور خودکار بازخوانی می شود."

علاوه بر اینها، 9To5Mac تغییرات بیشتری را تأیید کرده است، مانند ویجت پادکست که از رنگ‌های پویا پشتیبانی می‌کند. این رنگ جعبه را برای مطابقت با آثار هنری پادکست تغییر می دهد. این نشریه همچنین وجود Repair State را تأیید می‌کند، یک «حالت خواب زمستانی ویژه» که به افراد امکان می‌دهد آیفون خود را بدون غیرفعال کردن اتصال Find My برای سرویس ارسال کنند.

برای نصب iOS 17.5، به منوی تنظیمات آیفون خود بروید. برای دریافت پچ به General سپس Software Update بروید. و مطمئن شوید که فهرست TechRadar از بهترین آیفون های 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است