متن خبر

اپل واچ شما اکنون می تواند گیمبال DJI شما را کنترل کند – اگر مدل مناسبی داشته باشید

اپل واچ شما اکنون می تواند گیمبال DJI شما را کنترل کند – اگر مدل مناسبی داشته باشید

شناسهٔ خبر: 583705 -




بررسی اپل واچ سری 9
(اعتبار تصویر: آینده / مت ایوانز)

DJI که به‌خاطر پهپادها و گجت‌های دیگر شناخته می‌شود، به‌روزرسانی سیستم‌افزار جدیدی را برای گیمبال‌های Osmo Mobile 6 و Osmo Mobile SE ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد آنها را فقط با یک ساعت اپل کنترل کنند.

طبق یادداشت های منتشر شده ، ساعت هوشمند به عملکردهای مختلفی مانند مشاهده فید دوربین، تغییر جهت گیمبال، تنظیم ترکیب بندی و جابجایی بین حالت عمودی و افقی دسترسی خواهد داشت. پس از اتمام تصویربرداری، «عکس گرفته شده یا اولین فریم ویدیو» روی صفحه ساعت ظاهر می شود.

برای استفاده از این ویژگی، به یک آیفون و یکی از شش مدل اپل واچ پشتیبانی شده مانند سری 9 نیاز دارید. فهرست کامل دستگاه ها را می توانید در صفحه پرسش و پاسخ DJI مشاهده کنید. هیچ محدودیتی برای مدل های آیفون وجود ندارد، اگرچه آنها به iOS 16 یا جدیدتر نیاز دارند. به طور مشابه، اپل واچ ها باید واچ OS 9 یا جدیدتر را نصب کنند.

با فرض اینکه سخت افزار مناسبی دارید، قدم بعدی این است که اپلیکیشن DJI Mimo را به نسخه 2.0.4 به روز کنید. پس از اتمام نصب سیستم عامل، اپل واچ خود را به آیفون خود وصل کنید، سپس اپلیکیشن Mimo را در هر دو دستگاه باز کنید.

کار از راه دور

سپس پرسش‌های متداول چند توصیه و نکاتی را ارائه می‌دهد که هنگام استفاده از ویژگی کنترل از راه دور باید به آنها توجه داشت.

اپل واچ ها دارای "پهنای باند انتقال ویدئو" محدودی هستند، به این معنی که فید ویدیویی که روی صفحه ساعت می بینید ممکن است بدتر از ضبط دوربین متصل به نظر برسد. این کیفیت می تواند بین مدل ها متفاوت باشد، اما DJI می گوید جای نگرانی نیست زیرا وضوح ویدیوی نهایی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

امکان کار با گیمبال ها از راه دور وجود دارد. این شرکت توصیه می کند در یک منطقه باز و بدون هیچ مانعی در راه باشید و دستگاه ها را در فاصله هشت متری (تقریبا 26 فوت) از یکدیگر قرار دهید. DJI همچنین پیشنهاد می کند از سایر دستگاه های بلوتوث یا DJI Mic 2 در کنار ساعت اپل استفاده نکنید. به دلیل نحوه عملکرد اتصالات بلوتوث روی سخت افزار اپل، ممکن است با وقفه مواجه شوید.

اگر می‌خواهید از چیزی مانند Mic 2 استفاده کنید، شرکت پیشنهاد می‌کند آن را از طریق آداپتور تلفن همراه به بقیه تنظیمات خود متصل کنید.

به روز رسانی های دیگر

به روز رسانی فراتر از عملکرد کنترل از راه دور است، زیرا DJI در حال بهینه سازی دو ویژگی دیگر است. ActiveTrack عملکرد بهتری نسبت به قبل خواهد داشت و «ردیابی سوژه پایدارتر و تجربه عکاسی نرم‌تری را ارائه می‌کند». ویرایشگر هوش مصنوعی برای حالت والدین و کودکان نیز شاهد ارتقای مشابهی است. ضبط‌ها می‌توانند به‌طور خودکار در برنامه Mimo ویرایش و تولید شوند.

هنگام انتشار، مراقب این وصله باشید، زیرا DJI خاطرنشان می‌کند که اگر به‌روزرسانی ناموفق بود، توصیه می‌کند گیمبال را مجدداً راه‌اندازی کنید، برنامه را دوباره راه‌اندازی کنید و اتصال بلوتوث تلفن هوشمندتان را دوباره برقرار کنید. پس از انجام این مراحل، پچ را دوباره نصب کنید.

مشخص نیست که آیا DJI قصد دارد گزینه کنترل از راه دور را به گیمبال های دیگری مانند OM 5 گسترش دهد یا خیر. ما برای اطلاعات بیشتر تماس گرفتیم. اگر پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

تا آن زمان، فهرست TechRadar از بهترین ساعت‌های اپل برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است