متن خبر

اپل هوم پاد بالاخره به لطف این راه حل iOS 17 به Spotify هندزفری دست یافت

اپل هوم پاد بالاخره به لطف این راه حل iOS 17 به Spotify هندزفری دست یافت

شناسهٔ خبر: 436474 -




یک راه حل جالب در هوم پاد اپل کشف شده است که به کاربران راهی برای پخش مستقیم موسیقی از Spotify می دهد. شما نیازی به آیفون خود در دست یا برای اتصال به مک ندارید.

این فرآیند نسبتاً ساده است اگرچه لازم است دستگاه های خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید و دستور خاصی به سیری بدهید. نگران نباشید، سخت نیست. به گفته TheVerge، شما به یک آیفون دارای iOS 17، یک هوم پاد با نرم افزار نسخه ۱۷ و Spotify نسخه ۸.۸.۷۲ نیاز دارید که آخرین پچ در زمان نگارش این مقاله است. سپس از سیری در هوم پاد خود بخواهید موسیقی را از Spotify پخش کند.

سپس دستیار صوتی با گفتن "برای استفاده از Spotify، من باید از iPhone شما AirPlay را انجام دهم" اجازه می خواهد. ۹To5Mac در گزارش خود عنوان می کند که بنری روی صفحه گوشی شما ظاهر می شود که "تأیید هویت Face ID" را درخواست می کند. پس از اتمام، HomePod بدون مشکل شروع به پخش موسیقی می کند. با این حال، اقدامات دیگری ممکن است رخ دهد.

به صورت موردی

گزارش TheVerge ادعا می کند که پس از درخواست تایید سیری، نیازی به انجام کار دیگری ندارید. دستیار به طور خودکار به جلو حرکت می کند. با این حال، در برخی موارد، سیری فقط موسیقی پخش می کند. هیچ سوالی پرسیده نشد. همانطور که می بینید، یک فرآیند جهانی وجود ندارد. تجربه ظاهراً بر اساس مورد به مورد متفاوت است.

ممکن است در طول این ماجرا با مشکل مواجه شوید. ۹To5Mac ادعا می کند که در طول آزمایش خود، دستیار صوتی در درک آنچه آنها می خواستند مشکل داشت. گاهی اوقات اسپاتیفای را باز می کند در حالی که برخی اوقات برنامه موسیقی دیگری را راه اندازی می کند.

اکنون ممکن است تعجب کنید که چرا Spotify به درستی روی اسپیکر کار نمی کند. پس از همه، برنامه های شخص ثالث مانند Deezer و Pandora را می توان از طریق سیری کنترل کرد. خب، پیچیده است.

رابطه یخی

در سال ۲۰۱۹، اسپاتیفای شکایتی را به کمیسیون اروپا ارائه کرد و ادعا کرد که اپل در «سرکوب سرویس‌های پخش موسیقی که با Apple Music رقابت می‌کنند» شرکت می‌کند. کمیسیون دریافت که این ادعا که شروع به تحقیق در مورد این غول فناوری برای رفتارهای ضدرقابتی کرده است، شایستگی کافی دارد. این برای اپل بسیار بد شده است زیرا اتحادیه اروپا اعلام می کند که قوانین ضد انحصار اروپا را نقض کرده و ممکن است با جریمه ۳۹ میلیارد دلاری مواجه شود. این پرونده همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است که اپل یک API جدید برای برنامه های پخش موسیقی منتشر کرد که به آنها اجازه می دهد توسط سیری از طریق HomePod کنترل شوند. با این حال، Spotify به هر دلیلی از پیاده سازی این نرم افزار در اپلیکیشن خود در iOS خودداری کرده است.

آیا این راه حل می تواند نشانه ای از گرم شدن اوضاع بین این دو باشد؟ شاید. اما با توجه به این واقعیت که چند ماه پیش، Spotify مشترکین قدیمی را که از طریق اپ استور پرداخت می‌کردند را اخراج کرد، به نظر می‌رسد که رابطه آنها تا آینده قابل پیش‌بینی سرد باقی خواهد ماند.

در حالی که ما شما را داریم، حتماً فهرست TechRadar از بهترین اسپیکرهای هوشمند برای سال ۲۰۲۳ را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است