متن خبر

اپل هدفون های AirPods Max را با درگاه USB-C و رنگ های جدید به روز کرد

اپل هدفون های AirPods Max را با درگاه USB-C و رنگ های جدید به روز کرد

شناسهٔ خبر: 740845 -




اپل نسخه جدیدی از هدفون پریمیوم روی گوشی خود به نام AirPods Max را روز دوشنبه در جریان رویداد Apple 2024 خود منتشر کرد. این بازسازی جایگزین پورت لایتنینگ AirPods Max با درگاه USB-C شده و در پنج رنگ جدید: نیمه‌شب، آبی، بنفش، نارنجی و نور ستاره‌ای عرضه می‌شود.

نسخه به روز شده ایرپاد مکس اپل هنوز 549 دلار است و امروز می توان آن را پیش خرید کرد. 20 سپتامبر. با درگاه USB-C، AirPods Max به روز شده اکنون با سایر محصولات اپل در حذف پورت لایتنینگ مطابقت خواهد داشت. از طریق iOS 18، اپل او میگوید که هدفون‌های بدون گوشی خود اکنون دارای صدای فضایی شخصی‌شده برای موسیقی، فیلم و بازی هستند.

به طور کلی، تغییرات اپل در AirPods Max در روز دوشنبه نسبتاً زیبایی بود و هیچ یک از ارتقاء هوش مصنوعی یا ویژگی های حذف نویز اعلام شده در سایر محصولات AirPods را نداشت.

از زمانی که اپل چهار سال پیش ایرپاد مکس را عرضه کرد، برخی تغییرات کلیدی وجود داشته است که مردم درخواست کرده اند. ایرپاد مکس از هدفون های معمولی شما سنگین تر است و دارای یک "قاب" است که به سختی از خرید 550 دلاری شما محافظت می کند. ما تغییری در هیچ یک از این گریپ های رایج در روز دوشنبه ندیدیم. گفته می‌شود، AirPods Max همچنان یک تجربه شنیداری مجلل را با حذف کامل نویز ارائه می‌دهد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است