متن خبر

اپل نیوز در حال آزمایش یک بازی است که شبیه به NYT Connections است

اپل نیوز در حال آزمایش یک بازی است که شبیه به NYT Connections است

شناسهٔ خبر: 463664 -




اپل نیوز در حال آزمایش یک بازی جدید برای iOS 17.5 به نام Quartiles است که بازیکنان را ملزم می کند شبکه ای از 20 هجا را در 5 کلمه چهار هجا سازماندهی کنند. رابط کاربری Quartiles که توسط Gadget Hacks شناسایی شده است، بسیار شبیه جدیدترین موفقیت نیویورک تایمز، Connections است. آیا اپل نیوز نیویورک تایمز را شرلوک کرد؟

بسیار خوب، Quartiles دقیقاً مانند Connections نیست، جایی که شما 16 کلمه را در چهار دسته چهارتایی منسجم سازماندهی می کنید. شاید به چیزی مانند Boggle نزدیک‌تر باشد، زیرا در حال آزمایش توانایی خود در کنار هم قرار دادن کلمات از اجزای آنها هستید. اما چیزی در مورد یافتن گروه‌های چهار نفره وجود دارد که به نظر می‌رسد این روزها آن را واقعاً جذاب می‌دانیم – Connections اکنون پس از Wordle، دومین بازی محبوب تایمز است.

اعتبار تصویر: هک گجت (در یک پنجره جدید باز می شود)

سال گذشته، اپل جدول کلمات متقاطع و جدول کلمات متقاطع کوچک را برای مشترکین Apple News+ اضافه کرد. اگرچه ممکن است برای یک جمع‌آورنده اخبار ادامه سرمایه‌گذاری در بازی‌ها عجیب به نظر برسد، این دقیقاً همان چیزی است که برای نیویورک تایمز کار کرده است. هنگامی که این روزنامه در سال 2022 بازی Wordle را به مبلغ هفت رقمی نامشخص خرید، این خرید تنها در یک سه ماهه "ده ها میلیون" کاربر جدید را به همراه داشت. در چند ماه گذشته، داده های تایمز نشان می دهد که کاربران زمان بیشتری را صرف بازی های آن کرده اند تا خواندن اخبار.

اپل فقط Quartiles را بتا آزمایش می کند، این بدان معنا نیست که قطعاً در iOS 17.5 ظاهر می شود. اما از آنجایی که نیویورک تایمز اکنون یک استودیوی بازی را اداره می کند، ایده بدی نیست که اپل چند بازی جدید ترجیحاً مربعی شکل تولید کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است