متن خبر

اپل می‌خواهد هنگام استفاده از ویژن پرو مطمئن شود که وضعیت شما درست است

اپل می‌خواهد هنگام استفاده از ویژن پرو مطمئن شود که وضعیت شما درست است

شناسهٔ خبر: 446090 -




لنس اولانوف با پوشیدن اپل ویژن پرو
Vision Pro در نهایت می تواند به شما هشدار دهد اگر وضعیت بدنی شما درست نیست (اعتبار تصویر: آینده)

اولین پیش‌سفارش‌های اپل ویژن پرو خیلی زود به دست کاربران باز می‌شود، اما به نظر می‌رسد اپل در حال برنامه‌ریزی است تا هدست‌هایی مانند ویژن پرو به وضعیت فردی که از آن استفاده می‌کند پاسخ دهد.

حق ثبت اختراع تازه منتشر شده (از طریق Patently Apple ) به "آگاهی از وضعیت بدنی سطحی" اشاره دارد - روشی که از طریق آن هدست ها و مشخصات هوشمند می توانند وضعیت بدن کاربران را مشخص کنند و سپس هرگونه تغییر لازم را در نحوه ارائه محتوا انجام دهند.

پس ، برای مثال، یک محیط سه بعدی مجازی ممکن است کمی بر اساس نحوه ایستادن یا نشستن کاربر تنظیم شود، و جلوه‌های صدای فراگیر اعمال شده در فیدهای صوتی نیز می‌تواند به گونه‌ای تغییر کند که تا حد امکان فراگیر باشد.

این حق اختراع همچنین به انجام محاسبات بر اساس میزان فشاری که هدست ممکن است به فردی که آن را پوشیده است انجام دهد اشاره می کند - این اطلاعات می تواند برای هشدار دادن به کاربران در صورتی که وضعیت بدنی آنها فشار زیادی به اعضای بدن آنها وارد می کند استفاده شود.

به روز رسانی های آینده

هدست اپل ویژن پرو در پس زمینه خاکستری

پیش‌سفارش‌های Apple Vision Pro اکنون باز است (اعتبار تصویر: Apple)

این یک پتنت کاملاً پیچیده است و اخطارهای معمول در مورد پتنت‌ها در اینجا نیز اعمال می‌شود: هیچ تضمینی وجود ندارد که این ایده‌ها واقعاً در یک محصول اجرا شوند، اما آنها بینشی جالب از آنچه مهندسان اپل در مورد آن فکر می‌کنند ارائه می‌دهند.

در مدت زمانی که با Apple Vision Pro داشته ایم، متوجه هیچ گونه فشاری روی سر یا گردن نشده ایم، اگرچه این جلسات نسبتاً کوتاه بوده است. به محض اینکه بتوانیم یک آزمایش کامل از دستگاه محاسبات مکانی را اجرا خواهیم کرد.

چیزی شبیه به آنچه در پتنت توضیح داده شده است، می تواند به طور بالقوه از طریق یک به روز رسانی نرم افزار آینده به Vision Pro تحویل داده شود. از طرف دیگر، ممکن است برای نسخه‌های بعدی این هدست، که قبلاً شایعاتی درباره آن شنیده‌ایم، متوقف شود.

اپل همچنین امیدوار است که توسعه‌دهندگان برنامه‌های بیشتری در آینده نسخه‌های اختصاصی برنامه‌های خود را برای Vision Pro ارائه دهند: امثال نتفلیکس در حال حاضر خودداری می‌کنند زیرا مدتی طول می‌کشد تا Vision Pro به جریان اصلی برسد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است