متن خبر

اپل ممکن است در حال کار بر روی یک “شخصیت” هوش مصنوعی برای جایگزینی سیری در روبات های خود باشد

اپل ممکن است در حال کار بر روی یک “شخصیت” هوش مصنوعی برای جایگزینی سیری در روبات های خود باشد

شناسهٔ خبر: 713125 -




یک آیفون روی پس‌زمینه آبی <a href= که نشان سیری را نشان می‌دهد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
سیری ممکن است در روبات های خانگی اپل جایگزین شود (اعتبار تصویر: اپل)

شایعه شده است که اپل از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای ساختن «شخصیت» جدیدی بهره می‌برد که می‌تواند در دستگاه‌های روباتیک آینده زندگی کند و احتمالاً به روشی مشابه با نحوه عملکرد سیری در حال حاضر روی آیفون کار می‌کند.

این را مارک گورمن در بلومبرگ او میگوید ، که یکی از مطمئن‌ترین اطلاعات در مورد محصولات آینده اپل است. گورمن قبلاً در مورد برنامه های ربات خانگی اپل صحبت کرده بود، او اکنون جزئیات بیشتری در مورد یک دستیار بالقوه هوش مصنوعی اضافه کرده است.

گورمن می‌نویسد: «در حالی که سیری دستیار دیجیتالی دستگاه‌های فعلی اپل است، این شرکت در حال کار بر روی رابط انسان‌مانند دیگری مبتنی بر هوش مصنوعی مولد است. به من گفته شده است که می تواند روی محصول رومیزی و دیگر دستگاه های روباتیک اپل در آینده اجرا شود.

طبق گفته Gurman ، اپل می‌خواهد این ربات رومیزی - شاید چیزی شبیه به Amazon Astro - کمتر از 1000 دلار (حدود 760 پوند / 1475 دلار استرالیا) قیمت داشته باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که این دستگاه‌های رباتیک هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که روزی را ببینند.

هوش اپل در همه جا

یکی از بخش‌های حیاتی کار روباتیک اپل، خلق شخصیت است. در حالی که سیری دستیار دیجیتالی دستگاه های فعلی اپل است، این شرکت در حال کار بر روی رابط انسانی دیگری بر اساس GenAI است. این می تواند روی میز و دیگر دستگاه های روباتیک اپل در آینده اجرا شود. 25 آگوست 2024

چیزی که ما مطمئناً می دانیم این است که اپل در مورد Apple Intelligence ، مجموعه ویژگی های مولد هوش مصنوعی - ایجاد متن، خلاصه متن، تولید تصویر و موارد دیگر - سر و صدای زیادی ایجاد می کند که راه خود را به iPhone، iPad و Mac باز می کند. کامپیوترها در اواخر امسال، همراه با سایر به روز رسانی های نرم افزاری بزرگ.

از آنجایی که اپل اکنون به طور کامل با هوش مصنوعی نسل بعدی ثبت‌نام کرده است، منطقی است که روی پروژه‌ای مانند یک شخصیت روباتی جدید کار کند – پروژه‌ای که در مکالمه از سیری در حال حاضر تواناتر و طبیعی‌تر است.

با این اوصاف، ما می دانیم که بسیاری از هوشمندهای مولد هوش مصنوعی در دستگاه های اپل حداقل در حال حاضر توسط ChatGPT ارائه می شوند. اپل به وضوح قبل از اینکه بتواند یک ربات چت هوش مصنوعی تولیدی خود را راه اندازی کند، باید در این زمینه پیشرفت کند.

خود گورمن او میگوید که در کار روباتیک اپل «وعده‌های زیادی» وجود دارد، در حالی که «معلوم نیست» اپل چقدر متعهد به راه‌اندازی یک ربات خانگی واقعی خواهد بود. اقدام بعدی این شرکت ، عرضه آیفون 16 است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است