متن خبر

اپل مدیریت دستگاه های سازمانی را به Vision Pro می آورد

اپل مدیریت دستگاه های سازمانی را به Vision Pro می آورد

شناسهٔ خبر: 448643 -




اجتناب از اخبار مربوط به اپل ویژن پرو، ورود این شرکت به بازار واقعیت مجازی، در روزهای اخیر سخت بوده است. این به طور رسمی در روز جمعه منتشر شد و سر و صدای زیادی داشت، اما در این شرکت چگونه خواهد بود؟

هنوز خیلی زود است که بگوییم، اما این شرکت تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با بخش های IT سازگاری داشته باشد. برای شروع، اعلام کرد که Vision Pro را در فرآیند مدیریت دستگاه Apple گنجانده است، که باید متخصصان فناوری اطلاعات را خوشحال کند. این بدان معناست که فناوری اطلاعات می‌تواند این دستگاه‌ها را به همان روشی که با آیفون‌ها، آی‌پدها، ساعت‌ها و مک‌ها کار می‌کند، مدیریت کند، از جمله فعال‌سازی آسان هنگام سوار شدن کارمندان یا دریافت دستگاه‌های جدید.

در گذشته، شرکت‌ها موارد استفاده سازمانی از واقعیت گفت ه و واقعیت مجازی مانند تولید، طراحی و خدمات میدانی را تحلیل می‌کردند. اپل کار هدایت شده ای را که در لحظه برای آموزش یا اجرای یک کار انجام می دهید، به عنوان یک مورد استفاده بزرگ برای این کار می بیند. داشتن یک دسکتاپ نامحدود با دسترسی به برنامه های کاری معمولی می تواند برای کارکنان دانش نیز مفید باشد.

امروز، این شرکت اعلام کرد که نسخه بتا visionOS 1.1 برای اولین بار شامل مدیریت دستگاه می شود. جرمی بوچر، بازاریابی جهانی محصول برای شرکت در اپل، به TechCrunch گفت: «ما قابلیت مدیریت دستگاه را در آن بتا قرار خواهیم داد.

ما می دانیم که برای باز کردن تمام [قدرت Apple Vision Pro]، کسب و کارها می خواهند این دستگاه ها را در مقیاس بزرگ مدیریت کنند. پس خبر خوب این است که ما فن‌آوری‌های بسیار خوبی برای ارائه به Vision Pro در این زمینه داریم.»

او اشاره می‌کند که این شرکت ابزارهایی را در اختیار متخصصان فناوری اطلاعات قرار می‌دهد که انتظار دارند در هر دستگاه اپل مانند ورود به سیستم، مدیریت هویت و امنیت پیدا کنند. پس ما آن را به Vision Pro نیز می‌آوریم. پس MDM (مدیریت دستگاه تلفن همراه) است، از مواردی مانند Apple IDهای مدیریت شده پشتیبانی می کند. این چیزهایی مانند یک علامت واحد در قابلیت های توسعه است. » او با ارائه چند نمونه گفت.

استیو سینکلر، که بخشی از بازاریابی جهانی محصول اپل ویژن پرو است، او میگوید اپل این شرکت را بخش بزرگی از بازار AVP می‌داند و برای تحقق این امر نیاز به اتصال به سیستم‌های موجود است.

ما واقعاً بر روی اطمینان از داشتن بلوک‌های سازنده سازمانی که شرکت‌ها برای پشتیبانی شبکه‌ای انتظار دارند، برای اطمینان از مدیریت و محافظت از داده‌های شرکتی با حفاظت از داده‌ها متمرکز شده‌ایم، و می‌توانیم با برخی از مسدود کردن اساسی شروع کنیم. و مقابله با قابلیت‌های نوع». اینها می تواند شامل ابزارهای پشتیبانی مانند Microsoft Exchange، Google Workspace و پشتیبانی زیرساخت ابری باشد که به گفته او مشتریان سازمانی انتظار دارند.

مطمئناً شرکای مانند Jamf، شرکت مستقر در مینه‌سوتا که به شرکت‌ها در مدیریت دستگاه‌های اپل کمک می‌کند، مانند مشاهده AVP به بخش مدیریت.

«Apple Vision Pro به کسب‌وکارها فرصتی هیجان‌انگیز برای تغییر روشی که کارمندان انجام می‌دهند، ارائه می‌دهد. مت ولاسچ، معاون مدیریت محصول در Jamf، به TechCrunch بيان کرد و مهمتر از همه، این دستگاه از تمام پایه های اصلی یک دستگاه درجه یک سازمانی از Secure Enclave گرفته تا مدیریت دستگاه گرفته تا احراز هویت بیومتریک تا شبکه های بدون اعتماد پشتیبانی می کند.

ویژگی های مدیریت دستگاه از امروز به صورت بتا در دسترس هستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است