متن خبر

اپل راهی به توسعه دهندگان می دهد تا برنامه های خود را برای بررسی سرمقاله در اپ استور نامزد کنند

اپل راهی به توسعه دهندگان می دهد تا برنامه های خود را برای بررسی سرمقاله در اپ استور نامزد کنند

شناسهٔ خبر: 546640 -




اپل این هفته در WWDC 2024 به توسعه دهندگان بيان کرد که توسعه دهندگان برنامه مسیر جدیدی برای شناسایی و ارتقای برنامه های خود خواهند داشت. در به‌روزرسانی‌ای که قرار است در ماه سپتامبر و همزمان با عرضه iOS 18 ارائه شود، توسعه‌دهندگان می‌توانند به تیم تحریریه اپل در مورد محتوای جدید یا آپشن های برنامه خود قبل از انتشار آن هشدار دهند تا در فروشگاه App در نظر گرفته شوند.

امروزه، تیم تحریریه اپ استور داستان‌هایی درباره برنامه‌ها و توسعه‌دهندگان آن‌ها ایجاد می‌کند و برنامه‌های مورد علاقه را در مجموعه‌هایی جمع‌آوری می‌کند که در بسیاری از بخش‌های اپ استور برجسته شده‌اند. با این حال، هیچ فرآیند رسمی برای هشدار به ویرایشگرهای App Store در مورد تغییرات آتی وجود نداشت که به طور بالقوه می تواند یک برنامه را برای این نوع شناسایی واجد شرایط کند. با راه‌اندازی چیزی به نام «نامزدهای ویژه»، توسعه‌دهندگان می‌توانند مستقیماً برنامه‌های خود را با اپل به اشتراک بگذارند. این از طریق برنامه App Store Connect مدیریت می شود، جایی که توسعه دهندگان از قبل برنامه ها، نصب ها و فروش های خود را مدیریت می کنند.

از داشبورد نامزدهای جدید در App Store Connect، توسعه‌دهندگان می‌توانند نامزدهای خود را یکی یکی یا با آپلود صفحه‌گسترده برای نامزد کردن برنامه‌ها به صورت انبوه ایجاد کنند. اپل توصیه می کند از یک نام به یاد ماندنی برای نامزدی استفاده کنید که به سردبیران کمک می کند بفهمند محتوای جدید یا ویژگی برنامه آنها روی چه چیزی متمرکز است. توسعه دهندگان می توانند ویرایشگرها را از سه نوع مختلف به روز رسانی آگاه کنند: محتوای جدید، پیشرفت های برنامه یا راه اندازی برنامه های جدید.

علاوه بر نام به‌روزرسانی، توسعه‌دهندگان یک توضیح متنی نیز ارائه می‌کنند که جزئیات مربوط به به‌روزرسانی و تاریخ انتشار مورد انتظار را توضیح می‌دهد. فیلد دیگر، «جزئیات مفید»، همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا اطلاعات دیگری را برای تحلیل ارسال‌شده توسط ویراستاران ارائه دهند - مانند داستان توسعه‌دهنده، نحوه ایجاد برنامه، یا تلاش‌های آن‌ها پیرامون برخی عوامل کلیدی دیگر، مانند آپشن های دسترسی یا جامع بودن برنامه. .

در رابطه با این تغییر، اگر تیم تحریریه بخواهد برنامه را در اپ استور نمایش دهد، توسعه‌دهندگان یک اعلان فشاری از App Store Connect دریافت خواهند کرد. با ضربه زدن روی اعلان، توسعه‌دهندگان به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که دارایی‌های بازاریابی اپلیکیشن خود را جدید برای اشتراک‌گذاری اخبار در رسانه‌های اجتماعی طراحی شده است.

اپل همچنین مواد بازاریابی را برای سایر لحظات مهم در چرخه حیات برنامه ارائه خواهد کرد، مانند زمانی که برای اولین بار راه اندازی می شود یا زمانی که یک ویژگی جدید یا نسخه جدید ارائه می کند.

اعتبار تصویر: اسکرین شات پست ماستودون استیو تروتون اسمیت

این ویژگی‌ها در جلسه‌ای همراه با اخبار دیگری درباره به‌روزرسانی‌های TestFlight، پلتفرم تست اپلیکیشن پیش از راه‌اندازی اپل، اعلام شد. یکی از تغییراتی که فرآیند آزمایش را برای توسعه دهندگان مفیدتر می کند، توانایی تعیین معیارهایی برای فیلتر کردن نوع آزمایش کننده هایی است که باید به آنها دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، یک توسعه‌دهنده می‌تواند ساخت TestFlight خود را فقط به کسانی محدود کند که هم آیفون و هم ویژن پرو دارند یا فقط دستگاه‌هایی که از نسخه iOS خاصی استفاده می‌کنند. به این ترتیب، هنگامی که پیوند عمومی به TestFlight به اشتراک گذاشته می شود، تنها آزمایش کنندگانی که با معیارها مطابقت دارند می توانند نسخه بتا برنامه را نصب کنند.

اپل همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که پیوندهای عمیقی به صفحات محصول سفارشی برای برنامه خود ایجاد کنند - به این معنی که صفحاتی که برای برجسته کردن ویژگی های خاص یک برنامه برای مخاطبان منتخب یا آنهایی که معاملات ویژه را تبلیغ می کنند ساخته اند. این پیوندهای سفارشی را می توان هنگام تبلیغ برنامه از طریق تبلیغات جستجوی اپل یا در پلتفرم های دیگر مانند سایت های رسانه های اجتماعی استفاده کرد.

iOS 18 اپل اواخر پاییز امسال برای عموم عرضه خواهد شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است