متن خبر

اپل در نهایت به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا خدمات پخش بازی را در اپ استور منتشر کنند

اپل در نهایت به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا خدمات پخش بازی را در اپ استور منتشر کنند

شناسهٔ خبر: 445763 -




مرور اپ استور در آیفون.
(اعتبار تصویر: Jaap Arriens/NurPhoto از طریق Getty Images)

اپل تغییرات بزرگی را برای اکوسیستم اپ استور اعلام کرده است، به طوری که این شرکت به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های استریم بازی های ویدیویی را بالاخره منتشر کنند.

تغییر شدید موضع، که در یک پست خبری اخیر توسعه‌دهنده اپل فاش شد، راه را برای ورود نسخه‌های بومی سرویس‌هایی مانند Xbox Cloud Gaming یا Amazon Luna به پلتفرم iOS هموار می‌کند.

در این پست آمده است: «امروز، اپل گزینه‌های جدیدی را برای اینکه چگونه اپلیکیشن‌ها در سطح جهانی می‌توانند تجربیات درون‌برنامه‌ای را به کاربران ارائه دهند، از جمله بازی‌های پخش جریانی و برنامه‌های کوچک، معرفی می‌کند. توسعه دهندگان اکنون می توانند یک برنامه واحد با قابلیت پخش جریانی همه بازی های ارائه شده در کاتالوگ خود ارسال کنند.

پیش از این، این سرویس‌ها تنها از طریق مرورگر وب پشتیبانی می‌شدند، به این معنی که کاربران مجبور می‌شدند تا هر بار که می‌خواستند بازی کنند، به طور ناامیدکننده‌ای به وب‌سایت‌های فردی هدایت شوند تا بازی‌های خود را پخش کنند.

در ادامه این پست آمده است که این تغییرات "بازتاب بازخورد جامعه توسعه دهندگان اپل است و با ماموریت اپ استور برای ارائه مکانی قابل اعتماد برای کاربران برای یافتن برنامه های مورد علاقه خود و توسعه دهندگان در همه جا با قابلیت های جدید برای رشد کسب و کارشان مطابقت دارد."

این بدون شک یک پیروزی قابل توجه برای مصرف کنندگان است، زیرا در نهایت آزادی بسیار بیشتری در مورد انواع تجربه های بازی موجود در آیفون به میان می آید. به نظر می رسد بسیار محتمل است که بتوانیم نسخه های بومی سرویس های پرطرفدار را به زودی شاهد باشیم که بازی را برای کاربران آن سرویس ها بسیار آسان تر می کند.

اگرچه برنامه‌های پخش جریانی اکنون در سراسر جهان مجاز خواهند بود، اما این اعلامیه در کنار سایر تغییرات گسترده در iOS در اتحادیه اروپا پس از تحلیل کمیسیون اروپا ارائه می‌شود.

این شامل مجوز جدید برای توسعه دهندگان برای ایجاد موتورهای خود برای مرورگرهای شخص ثالث و گزینه های اضافی برای کاربران در هنگام انتخاب مرورگر مورد نظر خود در حین راه اندازی می شود. به طور مشابه اعلام شد که Fortnite در سال جاری پس از اجرایی شدن قانون بازارهای دیجیتال آتی به iOS در کشورهای اتحادیه اروپا باز خواهد گشت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی های ابری، به تحلیل Nvidia Geforce Now مراجعه کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌های موبایلی، در مورد اینکه چگونه دستگاه بازی بعدی شما می‌تواند آیفون باشد، بخوانید .

سخت افزار نویس

Dash سخت افزار نویس TechRadar Gaming است. قبل از پیوستن به TechRadar، او یک روزنامه نگار چاپی بود که برای برخی از بزرگترین مجلات بازی بریتانیا از جمله PLAY، Edge، PC Gamer و SFX مقاله می نوشت. اکنون، زمانی که او دستکش‌های چرب خود را روی جدیدترین سخت‌افزار یا گجت بازی نمی‌برد، می‌توان او را در حال بلعیدن جدیدترین دستگاه سوئیچ نینتندو یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است