متن خبر

اپل در ماه می آیپدهای جدید را عرضه خواهد کرد

اپل در ماه می آیپدهای جدید را عرضه خواهد کرد

شناسهٔ خبر: 460735 -




Apple iPad Air 5، یکی <a href= از بهترین نامزدهای تبلت تجاری برای سال 2023" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hNEfMF7hkBcovUddYvTDiD.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده)

اپل بالاخره می‌تواند آی‌پدهای جدید را در ماه می عرضه کند و پنل‌های OLED و مدل جدید آی‌پد ایر را عرضه کند.

مارک گورمن ، کارشناس اپل و گزارشگر بلومبرگ، بيان کرد که منابع آگاه او از برنامه‌های اپل خاطرنشان می‌کنند که «اوایل ماه می» به عنوان دوره‌ای برای عرضه آی‌پدهای نسل بعدی در نظر گرفته شده است.

پیش از این تصور می شد آیپدهای جدید در ماه مارس یا آوریل وارد بازار شوند، اما گورمن گزارش داد که پیچیدگی‌هایی در ساخت صفحه نمایش OLED و آماده‌سازی نرم‌افزار برای تبلت‌های جدید منجر به تاخیر در ارسال شده است.

همانطور که قبلاً شایعه شده بود، انتظار داریم که اپل بار دیگر مدل‌های جدید آی‌پد پرو را با نمایشگرهای OLED عرضه کند، در حالی که آی‌پد ایر 6 نامیده می‌شود و یک مدل 12.9 اینچی جدید ارائه می‌کند. تجربه iPadOS با صفحه نمایش بزرگ بدون نیاز به پول نقد روی iPad Pro 12.9 اینچی گران قیمت.

قدرت بیشتر، لوازم جانبی نرم تر

گورمن بيان کرد که آیپد پرو با کدهای J717، J718، J720 و J721 و از تراشه Apple M3 استفاده خواهد کرد – همانطور که در جدیدترین مک بوک ایر 13 اینچی دیده می شود.

همچنین پیش بینی می شود این آیپد پروهای نسل بعدی دارای صفحه کلید جادویی و اپل پنسل بازطراحی شده باشند. اما در آخرین گزارش Gurman به این نکته اشاره ای نشده است. می‌توان مکانیزم‌های جدید صفحه‌کلید و انعطاف‌پذیری بیشتر در موقعیت‌یابی کیبورد و احتمالاً حساسیت و دقت بهتری را با قلم اپل ایجاد کرد.

به‌روزرسانی‌های آی‌پد ایر احتمالاً بیشتر در سمت تراشه‌ها هستند، به‌طور بالقوه برای M3، که ارتقای قابل‌توجهی در تراشه M1 آی‌پد ایر فعلی است. اما یک آیپد ایر با نمایشگر بزرگتر می تواند یکی از راه هایی باشد که آیپدها را در آغوش بگیرد. با بزرگ‌تر شدن گوشی‌های هوشمند و ظاهر شدن گوشی‌های تاشو ، مسلماً نیازی به تبلت‌های 10.9 اینچی نیست، اما تبلت‌هایی با صفحه‌نمایش نزدیک به 13 اینچ می‌تواند بسیار جذاب‌تر باشد.

اگر اپل واقعاً آی‌پدهای جدید خود را در ماه می عرضه کند، تا WWDC 2024 که در 10 ژوئن سال جاری برگزار می‌شود، فاصله زیادی خواهد داشت.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و بینی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است