متن خبر

اپل حساب Epic را فسخ کرد، پلتفرم‌های متا آفلاین شدند و مدیران سابق توییتر از ایلان ماسک شکایت کردند.

اپل حساب Epic را فسخ کرد، پلتفرم‌های متا آفلاین شدند و مدیران سابق توییتر از ایلان ماسک شکایت کردند.

شناسهٔ خبر: 456932 -




سلام، دوستان، به Week in Review (WiR) خوش آمدید، خبرنامه TechCrunch که همه - یا حداقل بخش عمده ای از آن را پوشش می دهد! - اتفاقات قابل توجه در اطراف حوزه فناوری.

این هفته، Roku با مشتریان خود سخت بازی کرد و از آنها خواست که با شرایط جدید حل اختلاف موافقت کنند. این بدان معناست که کاربران نمی‌توانند از دستگاه‌های Roku خود استفاده کنند تا زمانی که با شرایط موافقت نکنند (یا از طریق نامه حلزون انصراف دهند)، که هر مشتری شکایت حقوقی علیه Roku را ملزم می‌کند ابتدا آنها را نزد وکلای شرکت ببرد.

در اخبار دیگر، یک پایگاه داده لو رفته کدهای احراز هویت دو مرحله ای را برای غول های فناوری جهان - از جمله فیس بوک، گوگل و تیک تاک - به صورت آنلاین منتشر کرد. YX International، یک شرکت فناوری و اینترنتی آسیایی که میلیون‌ها پیام متنی اس ام اس را در سراسر جهان ارسال می‌کند، یک مخزن حاوی کدهای امنیتی یکبار مصرف را افشا کرد که ممکن است به حساب‌های کاربران دسترسی داشته باشد.

و ایلان ماسک، مدیر عامل X، از OpenAI به اتهام "خیانت" به ماموریت غیرانتفاعی خود شکایت کرد. (OpenAI به عنوان یک غیر انتفاعی شروع شد اما در سال 2019 به یک شرکت "انتفاعی محدود" منتقل شد که توسط یک نهاد غیرانتفاعی اداره می شد.) ماسک، یکی از بنیانگذاران و حامیان اولیه OpenAI، مدیر عامل OpenAI، سام آلتمن و رئیس و یکی از بنیانگذاران، گرگ را متهم می کند. براکمن از دنبال کردن سود به قیمت ماموریت موسس سازمان برای توسعه هوش مصنوعی که به نفع بشریت است.

خیلی چیزهای دیگه هم اتفاق افتاد ما همه را در این نسخه از WiR خلاصه می کنیم - اما ابتدا یادآوری برای ثبت نام برای دریافت خبرنامه WiR در صندوق ورودی خود هر شنبه.

اخبار

حذف حماسی: اپل حساب توسعه دهنده اپ استور اپیک گیمز را فسخ کرده است و ظاهراً آن را "تهدیدی" برای اکوسیستم iOS خوانده است. اپیک و اپل مدت‌هاست - به صورت لفاظی و در جنگ‌های متعدد دادگاه - بر سر قدرت و نفوذ دومی بر اقتصاد اپلیکیشن‌ها با هم می‌جنگند.

فروپاشی رسانه های اجتماعی: فیس بوک، اینستاگرام و Threads در روز سه شنبه در یک قطع بزرگ متا از کار افتادند. پس از بازیابی سرویس، متا فاش کرد که این مشکل ماهیت "فنی" دارد، اما جزئیات بیشتری ارائه ن کرد.

پول ماسک: چهار مدیر سابق توییتر، از جمله پاراگ آگراوال، مدیر عامل سابق توییتر، روز دوشنبه از ماسک شکایت کردند و ادعا کردند که بیش از 128 میلیون دلار به عنوان غرامت بدهکار هستند.

انتقال داده بدون محدودیت: AWS از گوگل برای اعلام انتقال بدون محدودیت داده رایگان به سایر ارائه دهندگان ابر پیروی کرده است. همانطور که پل می نویسد، این حرکت ناشی از فشار نظارتی پیرامون شیوه های قفل ابری است - مایکروسافت Azure را عجیب و غریب کنار گذاشته است.

منابع مالی

کارگر هوش مصنوعی: استارتاپ جدیدی به نام Ema ۲۵ میلیون دلار برای آنچه که «کارمند هوش مصنوعی جهانی» توصیف می‌کند، جمع‌آوری کرده است – یک پلتفرم مبتنی بر شرکت و مبتنی بر هوش مصنوعی که برای «تقلید از پاسخ‌های انسانی» مانند رسیدگی به وظایف خدمات مشتری، ارائه پشتیبانی فنی طراحی شده است. و بیشتر.

تحلیل و بررسی

استارت‌آپ‌های غیرقابل سرمایه‌گذاری: Haje در مورد یک مطالعه موردی در سرمایه‌گذاری نابخردانه می‌نویسد - یک استارت‌آپ سخت‌افزار نروژی که بیش از دو سوم از سهام خود را صرف جمع‌آوری 3.3 میلیون دلار کرد. او می گوید که چنین حرکتی می تواند یک شرکت را غیرقابل سرمایه گذاری کند. اما امیدی هست

پادکست ها

در Equity ، خدمه در مورد OpenAI صحبت کردند که رسیدها را با ماسک درگیر کرده است و در مورد آنچه که در شرکت VC OpenView اتفاق می افتد صحبت کردند. همچنین در دستور کار استارتاپ بانکداری آنلاین Monzo's tranche بزرگ بود، یک معامله مالی قابل توجه در فضای هوش مصنوعی و مقررات آب و هوایی آتی.

در Found ، بکا و دام با Emilie Poteat، بنیانگذار Advocate صحبت کردند. Advocate به آمریکایی ها کمک می کند تا از طریق پلت فرم خدمات فناوری فعال خود با برنامه های مزایای فدرال درگیر شوند.

و در Chain Reaction ، Dee Goens، یکی از بنیانگذاران Zora حضور داشت. Zora یک پلتفرم و پروتکل است که به توسعه دهندگان و سازندگان کمک می کند تا ایده های خود را از طریق یک محیط باز و به اشتراک گذاشته شده روی بلاک چین و اتریوم ارائه دهند.

دور جایزه

خروج Udacity: Accenture این هفته اعلام کرد که پلتفرم یادگیری Udacity را با قیمت 80 میلیون دلار خریداری خواهد کرد. ران گزارش می دهد که این مبلغ بسیار کمتر از حدود 300 میلیون دلاری است که Udacity از زمان تأسیس خود در سال 2011 تاکنون به دست آورده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است