متن خبر

اپل با راه اندازی یک برنامه شریک جدید، SMB، سازمانی را به عنوان جریان درآمد اصلی بعدی خود در نظر می گیرد

اپل با راه اندازی یک برنامه شریک جدید، SMB، سازمانی را به عنوان جریان درآمد اصلی بعدی خود در نظر می گیرد

شناسهٔ خبر: 853030 -




کریگ فدریگی از اپل یک لپ‌تاپ مک بوک ایر را در رویداد معرفی سیلیکون اپل در نوامبر 2020 افتتاح کرد.
(اعتبار تصویر: اپل)

اپل قصد دارد یک سیستم دیجیتالی جدید را برای همکاری آسان با شرکا راه اندازی کند

شرکای اپل برای تبدیل شدن به مشاوران قابل اعتماد آموزش خواهند دید

شرکای اپل از برنامه جدید به عنوان یک تغییر دهنده بازی استقبال می کنند


اپل به دنبال کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​( SMB ) و شرکت هایی است که به دنبال سرمایه گذاری در فناوری مانند بهترین مک های تجاری به عنوان جریان اصلی درآمد بعدی خود هستند.

بازخوردهای CRN حاکی از آن است که اپل قصد دارد یک برنامه شریک اصلاح شده را راه اندازی کند که برای تقویت حضور خود در دنیای تجارت با تمرکز مجدد بر فروش دستگاه های بیشتر از طریق کانال خود طراحی شده است.

این حرکت استراتژیک در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت به دنبال سرمایه‌گذاری بر پایه نصب رو به رشد دستگاه‌های خود است که در اواخر سال 2024 به رکورد 2.3 میلیارد محصول در سراسر جهان رسید.

عصر جدیدی برای اکوسیستم شریک اپل؟

برنامه شریک که قرار است در پاییز 2025 راه اندازی شود، راه های جدیدی را برای همکاری فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات با اپل معرفی می کند، که ادعا می کند این برنامه برای پاسخگویی به نیازهای سازمانی، SMB و بخش های آموزشی طراحی شده است و چهار دسته شریک مجزا را ارائه می دهد.

دسته شرکای تجاری اپل، فروشندگانی را با مدل های سنگین هدف قرار می دهد، در حالی که دسته شریک تجاری برتر اپل برای شرکای با رویکرد خدماتی قوی طراحی شده است.

علاوه بر این، رده Apple Premium Education Partner بر ارائه بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانش‌آموزان در K-12 و موسسات آموزش عالی تمرکز دارد، در حالی که شبکه مشاوران اپل اکنون دارای نام‌های شریک فنی Apple و Apple Premium Technical Partner است که صرفاً بر روی پشتیبانی مشتری و خدمات مشاوره تمرکز دارد.

اپل امیدوار است این تقسیم بندی تضمین کند که کسب و کارها و سازمان های آموزشی می توانند راه حل های متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود را در طیف وسیعی از رایانه های رومیزی و لپ تاپ مک پیدا کنند.

این شرکت برای حمایت از شرکای خود، آکادمی حرفه ای اپل را معرفی کرده است، یک پلت فرم آموزش آنلاین که ویدئوهای خودگام، آموزش مهارت ها و منابع فنی را ارائه می دهد.

هدف این ابتکار، تجهیز شرکا به ابزارهایی است که برای تبدیل شدن به مشاوران قابل اعتماد در پلتفرم اپل نیاز دارند. این شرکت همچنین یک ابزار کشف شریک راه اندازی کرده است که به مشتریان امکان می دهد به راحتی ارائه دهندگان راه حل را بر اساس توانایی ها، بررسی ها و اطلاعات تماس خود پیدا کنند.

یکی از شرکای قدیمی اپل، TD Synnex، که حدود 7 میلیارد دلار از همکاری با اپل در سال 2024 به دست آورد، به ویژه در مورد برنامه جدید هیجان زده است.

رینا تامپسون، رئیس TD Synnex آمریکای شمالی، در بیانیه ای گفت: «به عنوان یک شریک قدیمی اپل، ما در مورد شبکه جدید شریک اپل هیجان زده هستیم.

ما بر این باوریم که این برنامه با حمایت مالی خلاقانه، پشتیبانی استقرار و خدمات تجاری ما، شرکای خود را برای پیشبرد رشد و ارتقای قابلیت‌ها برای ارائه ارزش استثنایی توانمند می‌سازد.

اپل همچنین قصد دارد شرکای خود را از طریق یک دروازه شریک دیجیتالی جدید توسعه دهد که به همکاران امکان می دهد مستقیماً با اپل درگیر شوند، به ابزارهای برنامه ریزی تجاری دسترسی داشته باشند و از منابع فروش و بازاریابی استفاده کنند.

مجموعه رایانه های شخصی اپل، از جمله مک های آن، همچنان یک محرک درآمد قابل توجه است و فروش 8.9 میلیارد دلاری در سه ماهه گذشته را به همراه داشت که 16 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

پایه نصب‌شده مک‌های این شرکت نیز با رشد دو رقمی در ارتقاء و مشتریان جدید به بالاترین حد خود رسیده است. در ایالات متحده، رضایت مشتری از مک ها به 94 درصد می رسد.

Kevan Parekh، معاون ارشد و مدیر مالی اپل گفت: «این عملکرد باورنکردنی مبتنی بر رشد دو رقمی در هر بخش جغرافیایی بود.

او افزود: «با آخرین پیشرفت‌های ما در سیلیکون اپل و سریع‌ترین مشتریان Neural Engine ما می‌توانند از تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی و مک استفاده کنند.»

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

روزنامه نگار آزاد

Efosa بیش از 7 سال است که در مورد فناوری می نویسد، در ابتدا با کنجکاوی هدایت می شود، اما اکنون با اشتیاق شدید به این زمینه تغذیه می شود. او هم دارای مدرک کارشناسی ارشد و هم دکترا در علوم است که پایه محکمی در تفکر تحلیلی برای او فراهم کرده است. Efosa علاقه شدیدی به خط مشی فناوری، به ویژه کاوش در تلاقی حریم خصوصی، امنیت و سیاست داشت. تحقیقات او به این موضوع می پردازد که چگونه پیشرفت های فناوری بر چارچوب های نظارتی و هنجارهای اجتماعی، به ویژه در مورد حفاظت از داده ها و امنیت سایبری تأثیر می گذارد. او پس از پیوستن به TechRadar Pro، علاوه بر سیاست حفظ حریم خصوصی و فناوری، بر روی محصولات امنیتی B2B نیز تمرکز کرده است. می توانید با Efosa در این ایمیل تماس بگیرید: udinmwenefosa@gmail.com

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است