متن خبر

اپل اذعان می کند که آیفون ۱۵ پرو می تواند به طور موقت بدون قاب تغییر رنگ دهد

اپل اذعان می کند که آیفون ۱۵ پرو می تواند به طور موقت بدون قاب تغییر رنگ دهد

شناسهٔ خبر: 436915 -




آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس اکنون در طبیعت عرضه شده‌اند و گزارش‌هایی مبنی بر ظاهر شدن برخی تغییر رنگ در قاب‌های تیتانیومی جدید این گوشی‌ها منتشر شده است - مشکلی که اپل اکنون رسماً به آن اذعان کرده است.

در یک سند پشتیبانی به روز شده (از طریق MacRumors)، اپل به این موضوع اشاره می کند که "برای آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس، روغن پوست شما ممکن است به طور موقت رنگ نوار بیرونی را تغییر دهد".

با این حال، نیازی به وحشت نیست – زیرا پاک کردن قاب گوشی با یک «پارچه نرم، کمی مرطوب و بدون پرز»، «ظاهر اصلی» را به شما باز می‌گرداند و گوشی شما مانند نو به نظر می‌رسد. گفته می شود، ممکن است بخواهید روی یک پرونده سرمایه گذاری کنید.

گوشی های پرو و ​​پرو مکس امسال به جای فولاد ضد زنگ از تیتانیوم با جلوه برس خورده استفاده می کنند، به نظر می رسد که دلیل این همه نمایان شدن اثر انگشت است. البته این نشانه های ساییدگی تدریجی ممکن است اصلا شما را آزار ندهد.

ساخته شده تا دوام بیاورد

در تحلیل آیفون ۱۵ پرو مکس، کیفیت ساخت «نفیس» گران‌ترین مدل آیفون ۱۵ را ستایش کردیم، و همچنین آن را به‌عنوان «لذت نگه داشتن» توصیف کردیم – و مشکلات مربوط به اثر انگشت چیزی نبود که به‌ویژه متوجه آن شویم.

تغییر به تیتانیوم به این معنی است که آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به نسل قبلی خود سبک تر هستند و باید در برابر خوردگی مقاوم تر باشند، اگرچه کمی ضخیم تر نیز هستند.

همانطور که در تحلیل آیفون ۱۵ توضیح دادیم، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای فریم آلومینیومی معمولی هستند، پس شما نباید متوجه تغییر رنگ در آن شوید. در جلو و پشت هر چهار گوشی جدید آیفون ۱۵ شیشه ای وجود دارد.

روند تمیز کردن آیفون شما یکسان است: از یک پارچه نرم، کمی مرطوب و بدون پرز برای این کار استفاده کنید، از تمیز کردن محصولات خودداری کنید و از هوای فشرده استفاده نکنید. همچنین باید از وارد شدن رطوبت در هر یک از دهانه های گوشی خودداری کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است