متن خبر

اپلیکیشن یادداشت برداری Goodnotes 1.9 میلیون دلار در شرکت لوازم دیجیتالی WeBudding سرمایه گذاری می کند

اپلیکیشن یادداشت برداری Goodnotes 1.9 میلیون دلار در شرکت لوازم دیجیتالی WeBudding سرمایه گذاری می کند

شناسهٔ خبر: 437345 -




هفته‌ها پس از راه‌اندازی فروشگاه لوازم دیجیتال دیجیتال در داخل این برنامه، شرکت یادداشت‌برداری Goodnotes امروز اعلام کرد که ۱.۹ میلیون دلار در شرکت لوازم دیجیتالی دیجیتال WeBudding مستقر در کره جنوبی سرمایه‌گذاری کرده است.

WeBudding توسط Donghwan Shin، Donggyun Ko و Chaeyoung Lee در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این سه نفر با فروش نوت بوک های کاغذی فیزیکی برای دانشجویان دانشگاه شروع به کار کردند، اما در نهایت، آنها یک چرخش دیجیتالی ایجاد کردند. اکنون اقلام ثابت دیجیتال مختلف مانند برنامه ریز، ژورنال، برچسب و دفترچه یادداشت را می فروشد. این شرکت به TechCrunch بیان کرد که ۸۰ درصد از فروش آن از طریق تلفن همراه انجام می شود در حالی که ۲۰ درصد آن از طریق وب سایت های آن انجام می شود.

به غیر از سرمایه گذاری Goodnotes، WeBudding همچنین یک سرمایه گذاری ۲۰۰,۰۰۰ دلاری از Strong Ventures دریافت کرده است که این را به یک دور سری A 2.1 میلیون دلار تبدیل کرده است. این استارتاپ دیجیتال ثابت تا به امروز ۴.۷ میلیون دلار بودجه دریافت کرده است. در حالی که این شرکت ارزش دقیق را فاش نکرد، به TechCrunch بیان کرد که آخرین دور جهش ۵۲ درصدی در ارزش گذاری را به همراه داشت.

WeBudding قبلاً تعداد زیادی از دارایی های سازگار با Goodnotes را بر روی پلتفرم های خود میزبانی می کرد. با راه اندازی اخیر فروشگاه Goodnotes و سرمایه گذاری استراتژیک، WeBudding قصد دارد محتوای مرتبط جهانی را برای فروشگاه برنامه یادداشت برداری توسعه دهد.

شین، مدیرعامل استارت آپ لوازم التحریر دیجیتال، بیان کرد که WeBudding به دنبال بهبود اپلیکیشن موبایل خود و همچنین کار بر روی بومی سازی محتوا برای کشورهای مختلف است.

ما همچنین در حال کار بر روی گسترش پیشنهادات خود به موضوعاتی مانند KakaoTalk [یک برنامه چت مستقر در کره جنوبی] هستیم. علاوه بر این، ما قصد داریم با IP های معروف مانند هنرمندان و نوازندگان برای ایجاد لوازم ثابت دیجیتال مارک دار کار کنیم.

WeBudding بیان کرد که ۲۵۰۰ خالق با بیش از ۱۶۰۰۰ کالا در فروشگاه دارد. فاش نکرد که چگونه به این سازندگان غرامت می‌دهد و این شرکت چه درصدی از فروش لوازم التحریر دیجیتال برداشته است.

در ماه آگوست، Goodnotes برنامه خود را در چهار سال با ویژگی هایی مانند دست خط مبتنی بر هوش مصنوعی و بازار دیجیتال به روز کرد. این شرکت که در سال ۲۰۲۲ جایزه اپلیکیشن سال اپل را دریافت کرد، ماهانه ۲۱ میلیون کاربر فعال دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است