متن خبر

اپلیکیشن خرید اینفلوئنسر LTK یک ابزار پیام مستقیم خودکار دریافت می کند

اپلیکیشن خرید اینفلوئنسر LTK یک ابزار پیام مستقیم خودکار دریافت می کند

شناسهٔ خبر: 581268 -




LTK (که قبلا LiketoKnow.it و RewardStyle نام داشت)، اپلیکیشن خرید اینفلوئنسر با 40 میلیون کاربر ماهانه، روز پنجشنبه از راه اندازی یک ابزار پیام مستقیم رایگان برای سازندگان خبر داد تا فوراً پاسخ های از پیش تعیین شده را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارند.

ابزار جدید به نام LTK DM در بخش پست‌های اپلیکیشن LTK ادغام شده است. هنگامی که یک سازنده یک پست اینستاگرام را به اشتراک می‌گذارد و یکی از دنبال‌کننده‌ها روی آن کامنت «خرید» می‌دهد، این ابزار به‌طور خودکار یک لینک مستقیم به صفحه LTK سازنده به عنوان یک پیام خصوصی برای فالوور ارسال می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به سرعت برای محصول مورد علاقه خود خرید کنند. .

اعتبار تصویر: LTK

هدف از این ویژگی جدید کمک به اینفلوئنسرها برای تبدیل کامنت های اینستاگرام به درآمد و صرفه جویی در وقت با اشتراک گذاری خودکار لینک ها با تمام فالوورهای خود است. پیش از این، کاربران مجبور بودند به صورت دستی پیوندهایی را برای دنبال کنندگان ارسال کنند یا در ابزار DM خودکار شخص ثالث سرمایه گذاری کنند. اکنون، LTK یکی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد.

از امروز، LTK DM برای همه کاربران در سراسر جهان در دسترس است.

این اپلیکیشن امسال آپشن های جدیدی را معرفی کرده است، از جمله امکان ارسال ویدیوهای 60 ثانیه‌ای از محتوای مد عمیق و «هشدارهای خریدار» برای اطلاع خریداران در صورت کاهش قیمت یا موجودی مجدد. به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر شامل یک برگه محصولات جدید، فهرست‌های مورد علاقه خریدار، و یک ابزار بهینه‌سازی پیوند برای فرآیند کلیک کردن کارآمدتر برای خریداران است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است