متن خبر

اولین هدفون روی گوش کمبریج آئودیو چالش های بزرگی را برای سونی و بوز ارائه می کند – از جمله عمر باتری 60 ساعته.

اولین هدفون روی گوش کمبریج آئودیو چالش های بزرگی را برای سونی و بوز ارائه می کند – از جمله عمر باتری 60 ساعته.

شناسهٔ خبر: 616266 -




Cambridge Audio P100 در پس زمینه خاکستری
(اعتبار تصویر: کمبریج صوتی)

ما از طرفداران پر و پا قرص هدفون‌های Cambridge Audio هستیم: من مدل‌های کمی داشته‌ام و آن‌ها را دوست داشته‌ام، و همکارم بکی اسکاروت معتقد است که هدفون‌های Melomania M100 هدفون‌های مورد علاقه او برای حذف نویز هستند در حال حاضر در فروش هستند ).

موفقیت اخیر Cambridge Audio در بخش هدفون‌ها تا حدی به این دلیل است که محصولات آن عالی به نظر می‌رسند، تا حدی به این دلیل که آنها خیلی گران نیستند و تا حدی به این دلیل است که آنها What We Do In The Shadows ' Matt Berry ارائه بازخورد گفتاری برای کاربران انگلیسی زبان دارند.

پس ، ما خوشحالیم که متوجه شدیم که اولین هدفون بی‌سیم این شرکت به نظر می‌رسد که به همان فرمول برنده - شامل مت بری- پایبند بوده است.

Cambridge Audio P100 جدید نوید صدای با کیفیت بالا و عمر باتری بسیار چشمگیر را می دهد. با روشن بودن ANC می توانید انتظار 60 ساعت زمان بازی را داشته باشید. ANC را خاموش کنید و این رقم به 100 ساعت استثنایی افزایش می یابد. این مدت برای دو بار پرواز به دور دنیا یا خارج شدن از پارکینگ پس از کنسرت تیلور سویفت کافی است.

هدفون Cambridge Audio P100: مشخصات کلیدی و قیمت

(اعتبار تصویر: کمبریج صوتی)

در اینجا دو گزینه رنگ وجود دارد، سفید یا مشکی، و هر دو مدل دارای پدهای گوش هستند که از فوم حافظه ساخته شده و با چرم مصنوعی پوشانده شده است. کمبریج او میگوید که «زمان و آزمایش زیادی برای انتخاب نیروی بستن ایده‌آل برای مناسب‌ترین اندازه‌های سر انجام شده است» و بکی اخیراً آن‌ها را شنید – او موافق است که در آن گوش دادن اولیه احساس بسیار خوبی داشتند.

P100 بر اساس درایورهای سفارشی 40 میلی متری و سه لایه مایلار ساخته شده و از تقویت کننده کلاس A/B از همان خانواده تقویت کننده های تحسین شده سری CX کمبریج آدیو استفاده می کند. aptX Lossless برای پخش با کیفیت بهتر از دستگاه های پشتیبانی شده با کیفیت تا سی دی وجود دارد و EQ قابل تنظیم و همچنین از پیش تنظیم برای ژانرهای مختلف موسیقی وجود دارد.

علاوه بر aptX Lossless، از SBC، AAC و aptX Adaptive تا 24 بیت/96 کیلوهرتز نیز پشتیبانی می‌شود. همچنین می توانید از P100s به عنوان هدفون سیمی استفاده کنید. یک کابل USB-C تا 3.5 میلی‌متر و یک کابل USB-C به USB-C هر دو عرضه شده‌اند که در را به روی صدای واقعاً با وضوح بالا باز می‌کند.

در اینجا سه ​​حالت ANC شامل حالت شفافیت وجود دارد، و هدفون همچنین دارای یک حالت تاخیر کم برای بازی است که نوید همگام سازی صفحه/صدا "تقریباً عالی" را می دهد و می تواند مشکلات همگام سازی را با برخی از انواع محتوای ویدیویی نیز اصلاح کند. کمبریج صوتی می گوید که تاخیر در این حالت تنها به 80 میلی ثانیه کاهش یافته است.

چیزی که در بیانیه مطبوعاتی ن او میگوید (اما اینکه به همکارم بکی گفته شد، وقتی برای اولین بار به آنها گوش دادم) این است که باتری P100 ماژولار است و کاربر قابل تعویض است، یعنی. پس از انقضا می توانید یک پاور پک جدید بخرید. و این خبر بزرگی برای هدفون است. خبر بزرگ برای محیط زیست ما منتظر خواهیم بود تا خودمان آن را ببینیم، اما پیشگامانه است و چیزی که تعداد بسیار کمی از بهترین هدفون های بی سیم در حال حاضر ارائه می شود.

هدفون جدید Melomania P100 از 15 جولای در دسترس خواهد بود و قیمت پیشنهادی آن 299 دلار / 229 پوند / 299 یورو (که حدود 449 دلار استرالیا است) خواهد بود. این فضا را برای تحلیل کامل TechRadar به زودی تماشا کنید…

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوژی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است