متن خبر

اولین نگاه ما به Samsung Galaxy S24 FE ممکن است از یک پرونده FCC باشد

اولین نگاه ما به Samsung Galaxy S24 FE ممکن است از یک پرونده FCC باشد

شناسهٔ خبر: 722089 -




بررسی Samsung Galaxy S23 FE
Samsung Galaxy S23 FE (اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

به نظر می رسد عرضه سامسونگ گلکسی S24 FE در حال حاضر قریب الوقوع است – و به لطف تشکیل پرونده با نهاد نظارتی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) در ایالات متحده، اکنون ممکن است اولین نگاه مناسب خود را به میان رده آینده داشته باشیم.

همانطور که توسط MySmartPrice مشاهده شد، به نظر می رسد که Galaxy S24 FE اکنون از بازرسی FCC عبور کرده است، بخشی از فرآیند استاندارد برای گجت هایی که در ایالات متحده به فروش می رسند. این تلفن همچنین قبلاً در رگولاتوری در هند مشاهده شده بود.

بررسی Samsung Galaxy S23 FE ما را مطالعه کنید و خواهید دید که این نسخه های میان رده «Fan Edition» پرچمداران هنوز هم ارزش به روز رسانی گوشی های هوشمند را دارند – با ارائه مشخصات مناسب با قیمت مناسب.

و سامسونگ به وضوح فکر می کند ارزش عرضه یک گوشی Galaxy S24 FE را در جهان دارد. شاید به خاطر داشته باشید که هیچ نسخه FE از سامسونگ گلکسی اس 22 که در سال 2022 عرضه شد وجود نداشت، اما به نظر می رسد این سری اکنون بسیار بازگشته است.

انتظار چه چیزی

تصویر زمینه صفحه اصلی با هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی S24

Galaxy S24 (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

عکس‌های موجود در فایل واقعا چیز زیادی در مورد گوشی به ما نمی‌گویند، اما اسناد مرتبط ابعاد آن را 162 میلی‌متر در 77.3 میلی‌متر نشان می‌دهند – برای مقایسه، اندازه‌های Samsung Galaxy S24 147 میلی‌متر در 70.6 میلی‌متر است.

به نظر می رسد که پردازنده Exynos 2400 قرار است تلفن را تامین کند و همانطور که انتظار دارید از Wi-Fi، بلوتوث، NFC و 5G پشتیبانی می کند. فناوری شارژ بی سیم معکوس، تا 9 وات، نیز در مستندات ذکر شده است.

بر اساس رندرهای فاش شده ای که قبلاً دیده بودیم، به نظر می رسد که این گوشی از نشانه های طراحی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس پیروی می کند، اگرچه ساخت آن به همان اندازه پریمیوم نخواهد بود (و هزینه کمتری نیز خواهد داشت. یک نتیجه).

از آنجایی که اسناد پشتیبانی سامسونگ گلکسی اس 24 FE از قبل در وب سایت های سامسونگ ظاهر شده است ، ما نباید بیش از این برای رونمایی رسمی منتظر بمانیم – و البته شما را در جریان قرار خواهیم داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است