متن خبر

اولین نسخه بتای macOS Sequoia با Apple Intelligence به تازگی منتشر شد، اما فقط تعداد معدودی می توانند آن را امتحان کنند.

اولین نسخه بتای macOS Sequoia با Apple Intelligence به تازگی منتشر شد، اما فقط تعداد معدودی می توانند آن را امتحان کنند.

شناسهٔ خبر: 693129 -




کریگ فدریگی (Craig Federighi) <a href= از اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024، قابلیت Mirroring آیفون macOS Sequoia را به نمایش گذاشت." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MxvGYTBHVbZDUKgT6ZWZzi.jpg">
(اعتبار تصویر: اپل)

ما به آرامی اما مطمئناً به انتشار رسمی macOS Sequoia نزدیک‌تر می‌شویم، و آپشن های آینده بیشتری در نسخه‌های بتای مختلفی که به تازگی توسط اپل منتشر شده‌اند - همراه با گفت نی بزرگ به نسخه جدید macOS 15.1 بتا برای توسعه‌دهندگان قرار گرفته‌اند.

با انتشار دومین نسخه بتا برای macOS 15.1، مجموعه اولیه آپشن های هوش اپل برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود. متأسفانه، بقیه ما باید منتظر بمانیم، زیرا هیچ نسخه بتای عمومی معادلی با این آپشن های هوش مصنوعی (هنوز) وجود ندارد. برای اجرای macOS 15.1 beta 2، همچنین به مکی نیاز دارید که دارای سیلیکون اپل باشد (تراشه M1 یا بهتر).

پس ، اولین ویژگی های Apple Intelligence که در macOS معرفی می شوند چیست؟ نسخه بتا شامل ابزارهای نوشتن است که به شما کمک می کند تا متن را بازنویسی، خلاصه و تصحیح کنید، همانطور که در نمایش WWDC 24 نشان داده شد. سیری همچنین بالاخره یک فیس لیفت دریافت کرد و برای تایپ کردن به سیری نیز پشتیبانی می‌شود، در صورتی که نمی‌خواهید (یا نمی‌توانید) با دستیار صحبت کنید.

ما بقیه چی؟!

علاوه بر این، برنامه Mail دارای قدرت های هوش مصنوعی مانند توانایی خلاصه کردن ایمیل ها، اولویت بندی مرتب سازی و استفاده از ویژگی Smart Reply است که پاسخ به هر پیامی را پیشنهاد می کند.

در حالی که این مجموعه‌ای از ویژگی‌هاست که باید در Apple Intelligence با آن‌ها همراه بود، اما هنوز موارد زیادی وجود دارد که هنوز در آزمایش بتا گنجانده نشده‌اند، از جمله ادغام Genmoji و ChatGPT .

فرض کنید هنوز در مورد همه بتای مختلف اپل در مورد جوش برای Sequoia کمی سردرگم هستید. در این صورت، دو نسخه اصلی بتا macOS 15 وجود دارد - یکی برای توسعه دهندگان، یکی برای عموم - اما فقط یک نسخه بتا macOS 15.1 (برای توسعه دهندگان)، که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم، که اکنون هوشمند اپل را در خود جای داده است. متأسفانه، ما هنوز فرصتی برای تحلیل ساخت دوم نداشته ایم، اما مشتاقانه منتظر انجام این کار هستیم.

شاید قابلیت‌های Apple Intelligence در نهایت به نسخه بتای عمومی macOS 15 بیایند، اما مشخص نیست که آیا چنین خواهد بود یا خیر - شاید باید تا انتشار نهایی Sequoia منتظر بمانیم. در همین حال، ما فقط باید صبور باشیم و از آینه‌کاری آیفون و تصاویر پس‌زمینه جالب جدید لذت ببریم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد. Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید. Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است