متن خبر

اولین دستگاه تاشوی اپل آیفون نخواهد بود؛ فرایند توسعه ادامه دارد

اولین دستگاه تاشوی اپل آیفون نخواهد بود؛ فرایند توسعه ادامه دارد

شناسهٔ خبر: 453132 -




براساس گزارش‌های منتشرشده، اولین دستگاه تاشوی اپل ظاهرا یک آیفون نخواهد بود و غول فناوری تلاش‌های خود در این زمینه را گسترش داده و اکنون در حال تصمیم‌گیری در مورد طراحی آن است.

دیجی‌تایمز با استناد بر منابع زنجیره‌تامین تایوانی در گزارش خود توضیح می‌دهد که اپل حداقل پنج سال در حال توسعه اولین دستگاه تاشوی خود بوده است. این نشریه ضمن تایید شایعات قبلی، ادعا می‌کند که این دستگاه تاشو قرار است به جای آیفون، یک «دستگاه بزرگ‌تر» باشد که در قالب یک تبلت یا لپ‌تاپ عرضه خواهد شد.

همچنین در این گزارش ذکر شده که اپل پیش از برنامه‌های خود برای تولید انبوه این دستگاه تاشو، اکنون درحال تلاش برای طراحی آن است.

چالش اصلی اپل در توسعه دستگاه تاشو

از آنجایی که مکانیزم لؤلای دستگاه‌های تاشو در چند سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی پیشرفت کرده‌اند، گفته‌ می‌شود که مشکل اصلی دستگاه‌های تاشو اپل، توسعه پنلی است که نیازهای کیفی آن را برآورده می‌کند.

همچنین در ادامه این گزارش اشاره شده است که شایعه توقف توسعه آیفون تاشو به‌دلیل مشکل نمایشگرهای تولید شده برای آن و سازماندهی مجدد داخلی غول فناوری برای انتقال مهندسان آن از پروژه هدست ویژن پرو به این پروژه، تصمیمات متناقضی نیستند، زیرا این شرکت به شدت کیفیت دستگاه خود را در اولویت قرار داده است.

در نهایت، این گزارش توضیح می‌دهد که اپل کار روی دستگاه‌های تاشوی خود را به حالت تعلیق در نیاورده است و ظاهرا این شرکت اکنون بخش‌های متعددی را مسئول قسمت‌های مختلف تولید محصولات تاشو کرده است. درباره زمان عرضه این دستگاه نیز گفته شده که زودتر از سال 2025 شاهد عرضه اولین دستگاه تاشوی اپل نخواهیم بود.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است