متن خبر

اولین تریلر Tales of the Shire زندگی دنج هابیت ها را به نمایش می گذارد

اولین تریلر Tales of the Shire زندگی دنج هابیت ها را به نمایش می گذارد

شناسهٔ خبر: 466333 -




قصه های شایر
(اعتبار تصویر: بخش خصوصی)

Private Division بالاخره از اولین تریلر بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings رونمایی کرد.

Tales of the Shire که توسط استودیوی بازی Wētā Workshop توسعه یافته است، یک بازی شبیه سازی تک نفره است که درباره بهترین زندگی هابیتی خود در سرزمین میانه JRR Tolkien است، و در حال ورود به PS5 ، Xbox Series X است | S ، Nintendo Switch و PC اواخر امسال.

فیلم‌های جدید مناظر زیبایی‌شناختی و بت‌شناختی کتاب داستان بازی و همچنین فعالیت‌های زیادی را که می‌توانید در حین ساختن زندگی خود در The Shire انجام دهید، نشان می‌دهد.

در شهر Bywater، بازیکنان می‌توانند مراتع را کاوش کنند و از مغازه‌های محلی مردم شهر دیدن کنند، در آب‌های محلی ماهی بگیرند، مواد غذایی را جمع‌آوری کنند، محصولات کشاورزی و باغ‌ها را پرورش دهند و حتی سوراخ خود را در زمین با گزینه‌های شخصی‌سازی فراوان تزئین کنند.

در میان سایر فعالیت‌های آرامش‌بخش، بازیکنان همچنین می‌توانند "جامعه را گرد هم بیاورند و با برگزاری بزرگترین جشنواره Bywater که شایر تا به حال دیده است، به وضعیت رسمی دهکده دست یابند!"

توضیحات رسمی می افزاید: "با شکم پر، به بیرون قدم بزنید تا شایر را کاوش کنید و با کمک به آنها برای ساختن باغ، به اشتراک گذاشتن یکی از وعده های غذایی روزانه هابیت و موارد دیگر، با مردم محلی Bywater ارتباط برقرار کنید."

کلی تایسون، رئیس بخش محصول در Wētā Workshop در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "ما هیجان زده هستیم که به بازیکنان فرصتی برای تحقق فانتزی خود در زندگی هابیتی فروتنانه خود در شایر ارائه دهیم." Tales of the Shire. بعد جدیدی دنج به روشی که طرفداران می توانند سرزمین میانه را تجربه کنند، با گیم پلی سالم و هابیت محور فراوان به ارمغان می آورد تا افراد تازه وارد در این سبک را جذب کنند."

این بازی مدیریت دنج اولین بار در آگوست 2022 همراه با یک تیزر کوتاه معرفی شد، پس مدت زیادی است که تریلر کامل گیم پلی و پنجره راه اندازی آن منتشر شده است.

مایکل وروسز، مدیر ارشد استراتژی Take-Two Interactive و رئیس بخش خصوصی گفت: "تیم کارگاه Wētā در حال ایجاد یک نمایش درخشان از آثار محبوب JRR Tolkien است که به بازیکنان این آژانس را می دهد تا تجربه هابیت خود را در سرزمین میانه ایجاد کنند." . "بازیکنان سال هاست که برای یک بازی گرم و دعوت کننده ارباب حلقه ها فریاد می زنند، و این دقیقاً همان چیزی است که ما با Tales of the Shire ارائه می دهیم."

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است