متن خبر

اوبر می‌گوید شرکت در حال بررسی ادغام با ONDC هند است

اوبر می‌گوید شرکت در حال بررسی ادغام با ONDC هند است

شناسهٔ خبر: 452646 -




اوبر یک یادداشت تفاهم با یک شرکت تحت حمایت دولت هند امضا کرده است که هدف آن دسترسی بیشتر به تحرک و تجارت در سراسر کشور جنوب آسیا است.

این غول سوارکاری روز پنجشنبه بيان کرد که یکپارچگی با Open Network for Digital Commerce (ONDC) را برای تحلیل ادغام با شبکه و گسترش دامنه پیشنهادات تحرک خود در برنامه Uber تحلیل خواهد کرد. دارا خسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر در رویدادی در بنگالورو بيان کرد که اوبر «پشته‌های فناوری منبع باز را با علاقه فراوان مشاهده می‌کند و فرصت‌هایی را که برای همه به ارمغان می‌آورد را تشخیص می‌دهد».

پرابجیت سینگ، رئیس اوبر هند و آسیای جنوبی، در بیانیه ای گفت : "ما هیجان زده هستیم که اولین گام خود را از طریق این تفاهم نامه با ONDC برداریم تا تحلیل کنیم که چگونه می توانیم جاه طلبی خود را برای تبدیل اوبر به پلت فرمی برای نیازهای حرکتی روزانه هر هندی تسریع کنیم." .

TechCrunch به طور انحصاری دریافته است که Uber در ابتدا در شبکه ONDC برای بلیط اتوبوس بین شهری در سراسر هند و بلیط قطار مترو به عنوان یک برنامه خریدار ادغام خواهد شد.

ONDC یک ابتکار بلندپروازانه است که به دنبال ایجاد اختلال در رشد سریع تجارت الکترونیک و بخش های تحرک کشور است. ONDC که در سال 2021 راه اندازی شد، هدفش دموکراتیک کردن تجارت آنلاین با ارائه یک پلت فرم باز است که می تواند خریداران و فروشندگان را در سراسر بازارها به هم متصل کند و حتی به خرده فروشان کوچک اجازه دهد راحت تر به مشتریان دسترسی پیدا کنند. سال گذشته، ONDC به بخش تحرک گسترش یافت.

حتی در حالی که ONDC در حال پیشرفت است، یکی از چالش های اصلی این ابتکار عدم مشارکت نام های بزرگ است. اگرچه شرکت هایی مانند آمازون و Flipkart تمایل خود را برای مشارکت در شبکه باز ابراز کرده اند، تعامل آنها در حال حاضر محدود است.

از آنجایی که شبکه باز به طور مداوم در حال تکامل است، MTT (تحرک، حمل و نقل و سفر) مطمئناً بخش مهمی برای ما است. تی کوشی، MD و مدیر عامل ONDC، در بیانیه‌ای گفت: بازیگران مختلف با هم در شبکه، نوآوری و مدل‌های تجاری جدیدتر را پرورش می‌دهند. تفاهم نامه امروز یک گام بزرگ رو به جلو است و امیدواریم طیف متنوعی از راه حل های جابجایی به نفع هر هندی باشد.

در کنار جذب شرکت های بزرگ، ONDC در حال کار بر روی خودپایداری شبکه است. کوشی در مصاحبه اخیر خود به TechCrunch بيان کرد که هیئت مدیره ONDC در حال بحث در مورد مدلی است تا شروع به دریافت هزینه نهایی از برخی شرکت کنندگان کند.

وی با بیان اینکه مدل کارمزد تا یک ماه دیگر نهایی می‌شود، گفت: «این باید بسیار حاشیه‌ای باشد و باید در مقابل کسب‌وکار واقعی باشد که در حال وقوع است. .. نباید فشاری را بر دوش نهادهای کوچکی که در حال آمدن هستند وارد کند». چند ماه دیگر اعلام شد.

هند یک بازار کلیدی برای اوبر است، جایی که به گسترش عرضه های خود ادامه می دهد. این شرکت که با Ola تحت حمایت سافت‌بانک در هند رقابت می‌کند، UberEats را به غول تحویل محلی Zomato در سال 2020 فروخت. خسروشاهی خوش‌حال روز پنجشنبه به شوخی بيان کرد که ممکن است ورود مجدد به تجارت تحویل غذا در کشور را تحلیل کند.

او بيان کرد که هند یکی از سخت ترین بازارهای موجود است. او گفت : «مشتری هندی بسیار خواستار است و نمی‌خواهد برای هیچ چیزی پول بپردازد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است