متن خبر

«انگشت‌های ضربدری»: ستاره‌های حلقه‌های قدرت نمی‌دانند خداحافظی «تلخ‌شیرین» نوری و غریبه برای همیشه است یا نه – اما امیدوارند اینطور نباشد.

«انگشت‌های ضربدری»: ستاره‌های حلقه‌های قدرت نمی‌دانند خداحافظی «تلخ‌شیرین» نوری و غریبه برای همیشه است یا نه – اما امیدوارند اینطور نباشد.

شناسهٔ خبر: 773816 -




نوری و غریبه در فینال فصل دوم The Rings of Power با محبت <a href= به یکدیگر نگاه می کنند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xRTRPkYLERhJvzfhUEUESZ.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
پایان فصل دوم حلقه‌های قدرت ممکن است آخرین باری باشد که شاهد تعامل این شخصیت‌ها هستیم (اعتبار تصویر: Prime Video)

اسپویلرهای اصلی قسمت آخر فصل دوم The Rings of Power دنبال می شود.


ستاره‌های حلقه‌های قدرت، دانیل ویمن و مارکلا کاونا مطمئن نیستند که آیا غریبه و نوری در نمایش موفق آمازون دوباره با هم تلاقی می‌کنند یا خیر، اما مطمئنا امیدوارند که این اتفاق بیفتد.

قبل از انتشار قسمت آخر فصل 2 حلقه های قدرت امروز (3 اکتبر)، من با این زوج - در مصاحبه های جداگانه - به بحث درباره خداحافظی احساسی آنها در آخرین قسمت این سریال نشستم. و در حالی که هر دو بازیگر نمی‌دانند که آیا در فصل‌های آینده فضایی برای اتحاد مجدد وجود خواهد داشت یا خیر، مطمئناً سعی می‌کنند به هر طریقی که می‌توانند نشان دهند.

ویمن به من گفت: "من هیچ تمایلی به [تجمع مجدد] ندارم." اما شنیدن این حرف شما واقعاً من را می‌ترساند. منظورم این است که من تقریباً تمام صحنه‌هایم را با مارکلا فیلم‌برداری کرده‌ام و اغلب چیزهایی را با مگان [ریچاردز، بازیگر نقش پاپی] فیلم‌برداری کرده‌ام، پس رابطه قوی با آنها دارم. پس ، بسیار وحشتناک است که فکر کنم من ممکن است هرگز دوباره با آنها کار نکنم تا ببینم چه کاری می توانم انجام دهم.

نوری با گریه <a href= به گندالف خارج از دوربین در قسمت پایانی فصل دوم حلقه‌های قدرت نگاه می‌کند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hrDfjep7VkuxV3XjuyJpeP.jpg">

نوری در فینال فصل 2 با گندالف خداحافظی کرد (در حال حاضر امیدوار است) با عنوان "سایه و شعله" (اعتبار تصویر: Prime Video)

وقتی همین سوال را از او پرسیدم، کاونا اضافه کرد: «من واقعاً امیدوارم که اینطور باشد. "تصور دنیایی که در آن مقابل دانیل بازی نکنم دشوار است. تلخ است [اینکه راهشان از هم جدا می شود] اما امیدوارم راهی برای اتحاد دوباره آنها وجود داشته باشد."

برای بخش‌هایی از پایگاه هواداران سریال پرایم ویدیو ، The Stranger - من واقعاً باید یاد بگیرم که او را گندالف صدا کنم، زیرا خوب، ویمن واقعاً این نقش را بازی می‌کند - و جدایی نوری ممکن است پیشرفت رضایت‌بخشی باشد. به هر حال، برخی از بینندگان از خط داستانی هارفوتز خسته شده‌اند و با وجود رمز و راز هویت واقعی غریبه، می‌گویند که نوری، پاپی و دیگر هابیت‌های اولیه هیچ چیز ارزشمندی برای یکی از بهترین نمایش‌های پرایم ویدیو ارائه نکرده‌اند.

با این حال، ویمن و کاونا به ماجراهای سرزمین میانه گندالف و نوری در سری پیش درآمد ارباب حلقه‌های آمازون نگاه کرده‌اند. در واقع، این زوج معتقدند هر شخصیت دیگری را غنی کرده است، و درس‌ها و تجربیات زندگی که در این مسیر آموخته‌اند – و به اشتراک گذاشته‌اند – به شکل‌گیری افرادی که در فصل 3 حلقه‌های قدرت تبدیل خواهند شد، کمک کرده است . خالقان JD Payne و Patrick McKay در حال حاضر و فراتر از آن در حال "کار کردن" هستند .

گندالف <a href= به نوری خارج از صفحه نمایش در قسمت 8 حلقه های قدرت فصل 2 لبخند می زند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Jrjd9fsxBqPHbgZctCKhJX.jpg">

گندالف با نوری در کنارش وارد فصل 3 نخواهد شد (اعتبار تصویر: Prime Video)

کاونا گفت : "در حال حاضر، این کار برای هر دوی آنها درست است. " "من فکر می کنم آنها باید سفرهای خود را آغاز کنند و واقعاً هدف خود را پیدا کنند، اما، در ذهن من، فکر می کنم نوری می داند یا احساس می کند که او را دوباره خواهد دید، البته نه در کجا و چه زمانی."

ویمن همچنین در این مورد فکر می‌کند: «فکر می‌کنم این شخصیت‌ها پیوند روشن و محکمی دارند. "فکر می کنم درک دوستی، عشق، صداقت، درستکاری، توانایی اشتباه کردن و بخشیده شدن، یادگیری، خودآگاهی و تمایل به اینکه نسخه بهتری از خود باشید، همه اینها از تعامل او با هرجا که او می رود، این پیوند قوی است و مانند یک نوار الاستیک است که آنها را به هم وصل می کند، مهم نیست در کجای جهان قرار دارند، این یکی از سنگ های محک او خواهد بود که او رفتار آینده اش را با آن می سنجد در مقابل."

آیا می خواهید پوشش انحصاری بیشتری در اقتباس تلویزیونی ارباب حلقه ها داشته باشید؟ مقاله من را در مورد پایان فصل دوم The Rings of Power و اینکه چرا ویمن از فهمیدن نقش گندالف "هنوز بسیار شوکه شده است" بخوانید. وقتی کارتان با این قطعات تمام شد، بخش‌هایی از گپ‌های من با دیگر اعضای بازیگران سریال فانتزی بالا را در زیر بخوانید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده‌نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که می‌بیند، پیدا کرد. در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است