با تبدیل شدن ابزارهای هوش مصنوعی در بسیاری از مشاغل، اکنون درایو فعال است تا اطمینان حاصل شود که این خدمات به همان اندازه برای کاربران در همه جا مفید و شهودی هستند.
Box این فرصت را با تعدادی از انتشارات و ابتکارات جدید اخیر غنیمت شمرد و این شرکت در رویداد اخیر AI Disrupt خود در لندن، روحیه صعودی داشت.
TechRadar Pro از بنیانگذار و مدیر عامل Box، آرون لیوی، هم در مورد دیدگاه او و هم در مورد برنامه های شرکت برای اطمینان از اینکه کسب و کارها در هر اندازه می توانند با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی آن بیشترین بهره را از محتوای خود ببرند، شنید.
"لحظه ای باورنکردنی"
لوی در طی سخنرانی اصلی خود در این رویداد گفت: «ما در مرکز این لحظه باورنکردنی در فناوری نشستهایم، وقتی به چگونگی تغییر کار فکر میکنیم، به معنای واقعی کلمه هرگز بیشتر از آنچه که در حال حاضر تجربه میکنیم تغییر نکرده است. وضعیت هوش مصنوعی.»
"هوش مصنوعی اساساً همه چیز را در مورد نحوه کار ما امروز متحول می کند - این در مرکز جایی است که ما بیشتر کارهای مهم خود را در آینده انجام خواهیم داد."
Levie ماموریت Box را چیزی کمتر از قدرت بخشیدن به "چگونگی کار جهان با هم" توصیف کرد و با پایگاه مشتریانی که بیش از 115000 شرکت و بیش از دو سوم Fortune 500 دارد، در موقعیت خوبی برای انجام این کار قرار دارد.
استدلال Levie این است که سفر هوش مصنوعی از وظایف باریک اولیه مانند تکمیل خودکار در تلفن، به مدلهای GPT3 و ChatGPT که وظایف کلیتری را برای یک نقش واحد انجام میدهند، به جایی که اکنون هستیم، یعنی جایی که فناوری قادر به انجام آن هستیم، تکامل یافته است. انجام وظایف تخصصی در مقیاس گسترده در سراسر یک کسب و کار.
در قلب این پیشرفت، دادهها وجود دارد - بهویژه آنچه Box بهعنوان «محتوا» تعریف میکند - هر چیزی از یک فایل PDF گرفته تا یک تصویر تا یک سند word، هر چیزی که میتواند برای آموزش یک مدل هوش مصنوعی در مورد آنچه واقعاً کسبوکار شما انجام میدهد استفاده شود.
Levie در جلسه بعدی رسانه ای این موضوع را گسترش می دهد و خاطرنشان می کند: "محتوای شما به نوعی به حافظه دیجیتال شرکت شما تبدیل می شود" که می تواند برای کمک به پیشرفت شرکت شما استفاده شود.
"ما آنقدر در این روند هستیم که فکر میکنم هر کس سعی میکند روش فکری خود را در مورد مسئله از دیدگاه معماری، از دیدگاه سیستمها کشف کند، زیرا پارادایمهای زیادی برای تمرکز وجود دارد." او اضافه می کند.
باکس تخمین میزند که 90 درصد دادههای یک کسبوکار «بدون ساختار» هستند - که اکثریت قریب به اتفاق آن محتوا است - اما ارزش تجاری این دادهها استفاده نشده است. اینجاست که هوش مصنوعی وارد میشود و وظایفی مانند ایجاد بینش، ایجاد خلاصه اسناد، استخراج نتیجهگیریهای جدید و خودکارسازی گردشهای کاری را انجام میدهد، و کارمندان را آزاد میکند تا زمان بیشتری را انجام دهند.
لوی اظهار داشت: «همه چیز در مورد نحوه انجام کار به نحوه کار ما با محتوایمان بستگی دارد، اینکه چگونه اطلاعات خود را مدیریت می کنیم و چگونه اطلاعات را در سرتاسر سازمان تا حد امکان سازنده می کنیم.»
بیشتر بخوانید
او بعداً در یک جلسه رسانهای به ما او میگوید که «کار طاقتفرسا» اولین قربانی این موج جدید بهرهوری خواهد بود - چه این که تمام روز را برای پیگیری ایمیلها صرف کنید یا انجام کارهای تحقیقاتی دستی.
لوی میافزاید: «وقتی در باکس به استراتژی خود فکر میکنیم، آنچه تصور میکنیم این است که اگر هر کارمند یک سازمان اساساً در هر زمینه یا حوزه کاری متخصصی داشته باشد و به آن متخصص دسترسی داشته باشد، چه میشود. آن متخصص حدود هزار برابر سریعتر از هر انسان دیگری کار می کرد؟
و علیرغم برخی نگرانیها مبنی بر اینکه هوش مصنوعی ممکن است منجر به کاهش تولید محتوا شود و به بهرهوری انسان آسیب برساند، لیوی استدلال میکند که ممکن است در واقع عکس این موضوع صادق باشد - به ویژه در یک محیط کاری، جایی که هوش مصنوعی باید یاد بگیرد و به چالش کشیده شود.
او او میگوید : «در هر صورت، هوش مصنوعی ممکن است بزرگترین دلیلی باشد که باعث میشود محتوا به طور دائمی ایجاد شود، شما به چیزی نیاز دارید که یک قالب اطلاعاتی قابل حمل باشد که بتوانید بین سیستمها حرکت کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی با آن صحبت کند.»
او می افزاید: «هوش مصنوعی برای ما درباره گسترده ترین تغییری است که می توانستیم برای محتوا تصور کنیم.»
از آنجایی که بسیاری از کسبوکارها در حال حاضر از سیستمهای مدیریت محتوای قدیمی استفاده میکنند که قادر به مقابله با حجم دادههای تولید شده توسط این عصر جدید هوش مصنوعی نیستند، Box امیدوار است وارد این نقض شود.
لوی او میگوید : «فناوریهای امروزی شما را عقب نگه میدارند،» و اشاره میکند که محتوا اغلب در طیف گستردهای از پلتفرمها و سیستمها تکه تکه میشود و تجزیه و تحلیل و به دست آوردن بینش ارزشمند از آن را دشوارتر میکند. اطلاعاتی که داریم یا میتوانیم هوش مصنوعی را به این نوع مجموعه دادهها بیاوریم.»
او بعداً می افزاید: «ما فکر می کنیم در کاری که شرکت ها می توانند با محتوای خود انجام دهند انقلابی رخ داده است، و وظیفه ما این است که مطمئن شویم که Box پلت فرم واقعی برای مدیریت محتوای هوشمند است، پس وقتی به این موضوع فکر می کنید، چگونه می توانم آن را بیاورم. هوش مصنوعی به اطلاعات من، ما باید پلتفرمی واحد باشیم که آن را ارائه میکند.»
Levie نتیجه میگیرد: «وقتی به تمام پتانسیلهایی فکر میکنیم که ما باید هوش مصنوعی را به دادههایمان بیاوریم، تا هوش مصنوعی را به محتوای خود بیاوریم، ما فکر میکنیم عصر جدیدی وجود دارد که وارد آن میشویم - عصر مدیریت محتوای هوشمند.»
ارسال نظر