متن خبر

انحصاری: اولین SSD های 128 ترابایتی در ماه های آینده راه اندازی خواهند شد – و بله، این رقیب کمتر شناخته شده سامسونگ، Solidigm، Kioxia را برای تاج ظرفیت ذخیره سازی به چالش خواهد کشید.

انحصاری: اولین SSD های 128 ترابایتی در ماه های آینده راه اندازی خواهند شد – و بله، این رقیب کمتر شناخته شده سامسونگ، Solidigm، Kioxia را برای تاج ظرفیت ذخیره سازی به چالش خواهد کشید.

شناسهٔ خبر: 585587 -




SSD های سری X200 پاسکاری
(اعتبار تصویر: Phison)

کسب و کارها به طور فزاینده ای برای تهیه نسخه پشتیبان و مدیریت حجم فزاینده داده ای که تولید می کنند، مشکل پیدا می کنند. معرفی هوش مصنوعی مولد مسائل را پیچیده تر کرده است و به طور قابل توجهی روش های ذخیره سازی سنتی را به چالش می کشد.

SSD های 128 ترابایتی مدتی است که مورد انتقاد قرار گرفته اند و تعدادی از شرکت ها در مورد برنامه های آینده خود صحبت می کنند. به عنوان مثال، هواوی اعلام کرد که روی یک SSD 128 ترابایتی کار می کند ، اما این محصول تنها به عنوان بخشی از سری OceanStor A800 با قابلیت Exabyte در دسترس خواهد بود و انتظار نمی رود تا سال 2025 در دسترس قرار گیرد.

در نمایشگاه CES 2024، فیسون انواع SSD و کنترلرهای SSD قابل حمل، از جمله پلتفرم SSD سازمانی X2 خود را به نمایش گذاشت. اگرچه ظرفیت این "بهترین SSD سازمانی در کلاس جهان" به 61.44 ترابایت رسید، نسخه نمایش داده شده در CES ظرفیت آینده تا 128 ترابایت را پیشنهاد می کند.

128 ترابایت "به زودی"

Phison در پایان ماه می 2024 زمانی که مجموعه SSD Enterprise Pascari X200 PCIe Gen5 Enterprise خود را به نمایش گذاشت، اندکی بیشتر از برنامه های خود را فاش کرد.

این درایوها با داشتن معماری CPU CoXProcessor به طور خاص برای هوش مصنوعی محاسباتی با کارایی بالا (HPC)، مقیاس های بزرگ و مراکز داده طراحی شده اند، و اگرچه اولین مدل ها تنها در اندازه های حداکثر 32 ترابایت در دسترس بودند، اکنون می دانیم که مدل های بسیار بزرگتری در این دستگاه وجود دارد. راه، و زودتر از حد انتظار می رسد.

در یک گفتگوی معمولی با یکی از نمایندگان پاسکاری، به ما گفته شد که این برند قصد دارد مدل‌های 64 ترابایتی و 128 ترابایتی X200 را «در ماه‌های آینده» عرضه کند. اگرچه به دلایل واضح نمی‌توانستند چیزی بیش از این به ما بگویند، اما ما انتظار داریم که در رویداد 128 ترابایتی X200 پاسکاری در (اگر نه قبل از آن) در رویداد امسال حافظه فلش (FMS) که در مرکز کنوانسیون سانتا کلارا در 6 آگوست برگزار می‌شود، یک اعلامیه رسمی ارائه شود. -8.

نماینده پاسکاری به ما بيان کرد که "منتظر دیدن برخی موارد PCIe Gen6 در FMS باشیم" و اشاره کرد که سرعت فعلی نیز تغییر خواهد کرد.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC انگلستان نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است