متن خبر

انتظار Inside Out 2 را در دیزنی پلاس فراموش کنید، WondLa اپل تی وی پلاس انیمیشن ماجراجویی است که ابتدا باید تماشا کنید.

انتظار Inside Out 2 را در دیزنی پلاس فراموش کنید، WondLa اپل تی وی پلاس انیمیشن ماجراجویی است که ابتدا باید تماشا کنید.

شناسهٔ خبر: 598454 -




ایوا ایستاده با روبات سبز رنگ موتر در حالی <a href= که آنها در مقابل دوربین به چیزی شوکه شده نگاه می کردند." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7RrWREgXaUSmSN5MWwAzUL.jpg">
(اعتبار تصویر: Apple TV Plus)

همه چیز برای Inside Out 2 خوشحال کننده است : دنباله انیمیشن دیزنی و پیکسار در 10 روز گذشته بر جدول باکس آفیس تسلط داشته است و 725 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده و آن را به بزرگترین فیلم سال 2024 تبدیل کرده است. در حالی که هیچ تاریخ تایید شده پخش دیزنی پلاس برای Inside Out 2 وجود ندارد، یک سه گانه ماجراجویی متحرک حماسی جدید وجود دارد که می توانید زودتر آن را در اپل تی وی پلاس پخش کنید که این پنج شنبه (27 ژوئن) برای اولین بار پخش می شود.

در حالی که منتظر هستید تا Inside Out 2 در یکی از بهترین سرویس‌های استریم قرار بگیرد و جایگاه شایسته‌ای را در فهرست بهترین فیلم‌های دیزنی پلاس ما به دست آورید، سه‌گانه انیمیشن WondLa در اپل تی‌وی پلاس شبیه یک نمایش غیرقابل از دست دادن به نظر می‌رسد که می‌تواند بسیار به یکی تبدیل شود. از بهترین برنامه های Apple TV Plus . این فیلم داستان ایوا را روایت می کند که پس از اینکه مجبور به فرار از پناهگاه زیرزمینی خود می شود، سفری خطرناک را در سطح زمین آغاز می کند تا ببیند آیا او تنها انسان است یا خیر.

اگرچه WondLa به نمایش در نمی آید، اما اگر انیمیشن ماجراجویی چیزی شبیه ترن هوایی موفق Inside Out 2 باشد، ممکن است آرزو کند که به جای آن یک سری فیلم ساخته شود. Inside Out 2 در دومین آخر هفته اکران خود در سینماها 100 میلیون دلار فوق العاده به دست آورد، که بالاترین رقم ثبت شده برای یک فیلم انیمیشن است و در کمتر از دو هفته امتیاز قابل توجه 91% Rotten Tomatoes را به دست آورده است.

WondLa در Apple TV Plus – آنچه تاکنون می دانیم

این مجموعه بر اساس مجموعه کتاب های پرفروش نیویورک تایمز به نام «جستجوی شگفت انگیز لا» نوشته تونی دی ترلیزی، اوا (جین میسون) نوجوان کنجکاوی را دنبال می کند که در پناهگاهی زیرزمینی با فناوری پیشرفته و تحت مراقبت روباتی به نام موتر (تری هچر) بزرگ می شود. ) تا زمانی که پس از حمله مجبور به روی سطح زمین شود. زمین که اکنون Orbona نامیده می شود، توسط بیگانگان تسخیر شده است و هیچ نشانه ای از زندگی انسانی باقی نمانده است. اما ایوا در تلاش خطرناک خود برای یافتن بازماندگان تنها نیست زیرا او با اتو (براد گرت)، یک خرس آبی غول پیکر دوست داشتنی که قدرت تله پاتیکی با اوا دارد، و رووندر (گری آنتونی ویلیامز)، یک بیگانه بدخلق با گذشته ای آشفته، به نیروهای خود می پیوندد.

همچنین بخشی از صداپیشگان WondLa عبارتند از Chiké Okonkwo در نقش یک شکارچی به نام Besteel، DC Douglas به عنوان یک دستگاه دستی حساس به نام Omnipod، و Alan Tudyk در نقش Cadmus Pryde، بنیانگذار Dynastes Corporation.

این سه گانه با هفت اپیزود پر اکشن شروع می شود، پس اگر می خواهید به دنیای دیگری پر از ماجرا منتقل شوید، اطمینان حاصل کنید که روز پنجشنبه 27 ژوئن هماهنگ کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سرگرمی نویس

پس از فارغ التحصیلی در رشته نویسندگی و مطالعات فیلم، گریس وارد دنیای سرگرمی شد و در آنجا شروع به نوشتن همه چیز در مورد نمایش ها و فیلم های ضروری در What To Watch کرد. اکنون گریس در ماجراجویی نویسندگی بعدی خود در TechRadar است، جایی که از تخصص خود برای کمک به خوانندگان کمک می کند تا از بزرگترین برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در دنیای همیشه در حال تغییر استریم مطلع شوند. اگر او در مورد علاقه اش به سرگرمی نمی نویسد، او را در حال تماشای برنامه های واقعیت در حالی که با شکلات می خورید، خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است