متن خبر

انتشار فیش حقوقی بازنشستگان کشوری/ آخرین جزئیات از متناسب سازی

انتشار فیش حقوقی بازنشستگان کشوری/ آخرین جزئیات از متناسب سازی

شناسهٔ خبر: 756345 -




به گزارش اقتصادنیوز، فیش حقوقی شهریورماهِ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد و بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

انتقاد یک نماینده <a href= از تاخیر 6 ماهه اجرای متناسب‌سازی/ به گله بازنشستگان رسیدگی شود" width="400" height="400">

با این حال به نظر می رسد بر اساس مطلب ایلنا، در فیش‌های حقوقی، خبری از اجرای متناسب‌سازی نیست. بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی انتظار دارند ضمن تسریع در روند تصویب و اجرای لایحه دو فوریتی متناسب سازی، حداقل همانند بازنشستگان کشوری و لشکری نسبت به پرداخت مبالغ علی الحساب متناسب‌سازی از تیرماه تاکنون اقدام شود.

به گزارش اقتصادنیوز، پرداخت حقوق و مستمری شهریور ماه براساس حروف الفبا از بیستم تا پایان ماه واریز می‌شود.

همچنین محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه ۷ شهریور امسال هیأت وزیران را ۱۱ شهریور به وزارت‌خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرده است.

مطابق این مصوبه، در جزء ۶ ماده یک آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که در یکم مرداد امسال به تصویب هیأت دولت رسیده بود، واژه «خالص» حذف و در انتهای جزء مذکور، عبارت «پس از کسر حق بیمه سهم فرد و مالیات بر درآمد با رعایت بند «ث» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور» اضافه می‌شود.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است