متن خبر

ام جی ویندزور معرفی شد، یک هاچ‌بک کوچک، الکتریکی و ارزان

ام جی ویندزور معرفی شد، یک هاچ‌بک کوچک، الکتریکی و ارزان

شناسهٔ خبر: 756966 -




برند انگلیسی موریس گاراژ که هم‌اکنون در تملک سایک موتورز چین قرار دارد، از یک مدل جدید به نام ام جی ویندزور رونمایی کرد. این خودرو یک هاچ‌بک ارزان‌قیمت و الکتریکی است که با هدف عرضه در بازار هند معرفی شده است. پس مشتریان اروپایی شانس استفاده از این خودرو را نخواهند داشت. این خودرو در واقع نسخه تغییر یافته بائوجون Cloud به حساب می‌آید.

ام جی ویندزور مزایای بسیاری برای مصرف‌کنندگان دارد. طراحی خارجی مدرن، تجهیزات رفاهی و ایمنی بسیار و قیمت پایین از جمله دلایل تمایز این خودرو هستند. در نمای جلو این خودرو چراغ‌های LED‌ متصل به یکدیگر را می‌بینیم که امضای اصلی طراحی خودروهای امروزی هستند. برند MG نیز در بخش جلو روشن می‌شود. دستگیره‌های درب کاملا با بدنه هم‌سطح هستند تا کارایی خودرو بهبود یابد. این خودرو با رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و سانروف به دست مشتریان می‌رسد. طراحی چراغ‌های عقب این خودرو نیز پیچیده است و ما را به یاد نیسان مورانو دو دهه قبل می‌اندازد.

ام جی ویندزور

پس با وجود قیمت ارزان ام جی ویندزور، این خودرو به هیچ وجه ظاهر ارزانی ندارد. ابعاد ام جی ویندزور نیز برای مصرف‌کنندگان رضایت‌بخش هستند. این خودرو با دارا بودن فاصله محوری 2.7 متر و صندوق بار به حجم 604 لیتر، گزینه‌ای کاملا مطلوب برای مصرف‌کنندگان به حساب می‌آید. این خودرو ظرفیت پنج سرنشین را دارد و با ارائه تجهیزاتی همچون نمایشگر 15.6 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، سرنشینان خود را سرگرم نگه می‌دارد.

مشخصات فنی ام جی ویندزور

تک موتور الکتریکی با 136 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور، وظیفه تامین نیروی این خودرو را برعهده دارد. قدرت و گشتاور در این خودرو توسط گیربکس تک‌سرعته، به محور جلو ارسال می‌شود. پکیج باتری با ظرفیت 38 کیلووات ساعت، وظیفه تامین نیروی موتور الکتریکی ام جی Windsor را برعهده دارد. این خودرو قادر است تا با یکبار شارژ، مسافت 331 کیلومتر را طی کند. این باتری‌ها از شارژ سریع 50 کیلوواتی پشتیبانی می‌کنند.

MG Windsor

قیمت پایه ام جی ویندزور 10700 یورو (702 میلیون تومان) اعلام شده است. فروش این خودرو از اوایل ماه اکتبر در هند آغاز می‌شود. مشتریان می‌توانند این خودرو کوچک الکتریکی را در سه تیپ Excite، Exclusive و Essence خریداری کنند. باتری‌های این خودرو با ضمانت‌نامه مادام‌العمر به مشتریان ارائه می‌شوند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است