متن خبر

امیدوارم سامسونگ برای خاص ساختن Galaxy Z Fold 6 به هوش مصنوعی تکیه کند – زیرا در حال حاضر خسته کننده به نظر می رسد

امیدوارم سامسونگ برای خاص ساختن Galaxy Z Fold 6 به هوش مصنوعی تکیه کند – زیرا در حال حاضر خسته کننده به نظر می رسد

شناسهٔ خبر: 594080 -




رندر فاش شده <a href= از Samsung Galaxy Z Fold 6" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QnZvttLsiq3LWUgJACU93a.jpg">
(اعتبار تصویر: @OnLeaks / SmartPrix)

Samsung Galaxy Unpacked بعدی احتمالاً چند هفته دیگر باقی مانده است و ما انتظار داریم که Samsung Galaxy Z Fold 6 ، Galaxy Z Flip 6 ، Galaxy Ring و موارد دیگر را ببینیم. اما من شرط می‌بندم که در مورد کار سامسونگ روی هوش مصنوعی، به‌ویژه با Galaxy AI ، بیشتر بشنویم.

در حالی که مطمئن هستم هوش مصنوعی به دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای تناسب اندام و تناسب اندام سامسونگ کمک می‌کند، اما به این فکر کرده‌ام که چگونه نرم‌افزار هوشمند می‌تواند بر گوشی‌های تاشو نسل بعدی غول فناوری کره جنوبی تأثیر بگذارد.

با کنار گذاشتن شایعات، گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبلی خود یک ارتقای جزئی خواهد بود، در حالی که گلکسی زد فلیپ 6 باید به‌روزرسانی کمی مهم‌تر داشته باشد . با این حال، برای اینکه گوشی‌های تاشو توجه افراد را نسبت به بقیه بهترین گوشی‌های تاشو جلب کنند، فکر می‌کنم سامسونگ باید در بخش نرم‌افزاری کارهای بیشتری انجام دهد. و فکر می کنم هوش مصنوعی مورد نیاز خواهد بود.

منطق حکم می‌کند که بسیاری از آپشن های Galaxy AI موجود در سری گلکسی S24 سامسونگ ، آن را به گوشی‌های تاشو گلکسی آینده نیز منتقل کنند. منتظر ورود Generative Edit و ابزارهای دیگر مانند ترجمه بلادرنگ باشید.

من امیدوارم که استفاده از ابزارهایی مانند Generative Edit به لطف فضای بیشتر صفحه نمایش روی صفحه نمایش تاشو آسان تر باشد - حداقل در مورد Fold 6. حتی در Samsung Galaxy S24 Ultra بسیار دشوار است. عکس‌ها را همانطور که می‌خواهم ویرایش کنید، به این معنی که فضای بیشتر برای ضربه زدن و کشیدن احتمالاً با ابزارهای ویرایش و بهره‌وری هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند.

هوشمندانه تر کار کن نه سخت تر

رندر فاش شده <a href= از Samsung Galaxy Z Fold 6" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EMgsnmPCCdbZGsNvwpV98a.jpg">

(اعتبار تصویر: @OnLeaks / SmartPrix)

وقتی صحبت از بهره وری شد، من گوشی های گلکسی فولد را برای انجام کارها در حین حرکت عالی می دانم. به لطف فضای صفحه نمایش بزرگتر، مجموعه برنامه های Google Work-centric داخلی و صفحه کلید مجازی نسبتاً محکم، ویژگی های کاملی را روی Galaxy Fold نوشته ام. اما من بیشتر می خواهم.

من دوست دارم ببینم سامسونگ هوش مصنوعی را در گلکسی زد فولد 6 ادغام کند، که انجام کارها را در عین حال حرکت بسیار آسان‌تر می‌کند. برای من، این به معنای پیشنهاد خودکار طرح‌بندی‌های هوشمند هنگام چندوظیفه‌گی به جای نیاز به من برای پیمایش چیزی است که احساس می‌کنم یک فرآیند نسبتاً بی‌معنا برای قرار دادن چندین برنامه در ویندوز و پریدن بین آنه است.

من همچنین می‌خواهم از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی هوشمندانه‌تر آنچه می‌خواهم بنویسم استفاده کنم، زیرا هنوز احساس می‌کنم متن پیش‌بینی‌کننده سامسونگ روی صفحه‌کلیدهایش تا حدودی ضربه‌خورده است.

و بر اساس آن، من می‌خواهم ببینم که هوش مصنوعی به سازماندهی برنامه‌هایم هم در قرعه‌کشی برنامه‌ها کمک می‌کند – که یکی از جنبه‌های OneUI سامسونگ است که با توجه به نحوه چیدمان و پیمایش برنامه‌ها دوست ندارم – و هم در صفحه اصلی، هوشمندانه. قرار دادن برنامه های مشابه با هم و در مکان ها بر اساس میزان دسترسی من به آنها.

در حالی که گمان می‌کنم در گلکسی زد فولد 6 یک نگهدارنده قلم S یکپارچه نخواهیم داشت، با توجه به شایعات تا کنون، امیدوارم سامسونگ از هوش مصنوعی برای موثرتر کردن قلم S در نسل بعدی فولد استفاده کند. من در مورد Circle to Search صحبت می‌کنم که می‌تواند همه نوع اطلاعات را در یک دایره بزرگ جستجو کند، و توانایی تبدیل خط‌نویسی به متن و هنر هوشمندانه.

علاوه بر این، من واقعاً دوست دارم سامسونگ از گلکسی زد فولد 6 و تا حدودی گلکسی زد فلیپ 6 برای معرفی آپشن های جدید Galaxy AI علاوه بر مواردی که قبلاً دیده‌ایم استفاده کند. .

به هر حال، من احساس می‌کنم سامسونگ باید چیزی را از کیف هوش مصنوعی بیرون بکشد تا توجه را از هوش اپل کم کند، که فکر می‌کنم تنها با عرضه کامل iOS 18 و شایعه شده آیفون 16 ، سرعت آن در دنیای مصرف‌کنندگان افزایش می‌یابد. سپتامبر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و دماغی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است