امریکن ایرلاینز در حال استفاده از فناوری جدید برای شرمساری برش دهندگان خطوط هوایی است


امریکن ایرلاینز تاکتیک جدیدی برای شرمسار کردن کاترهای خطوط شبانه روزی دارد: یک بیپر بلند.
سیانبیسی گزارش میدهد که این شرکت هواپیمایی در حال راهاندازی سیستمی است که وقتی مسافری سعی میکند قبل از فراخوانی گروه سوار شدنش، سوار هواپیما شود، دو بوق بلند منتشر میکند.
از روز چهارشنبه، این فناوری جدید در بیش از 100 فرودگاه در سراسر ایالات متحده پس از آزمایشهایی در سانپورت بینالمللی آلبوکرکی، فرودگاه ملی واشنگتن رونالد ریگان و فرودگاه بینالمللی توسان وجود داشت.
CNBC اشاره میکند که سایر خطوط هوایی روشهای کمتر و شنیدنیتری را برای جلوگیری از شلوغی دروازهها آزمایش کردهاند، که میتواند در فرآیند سوار شدن به پروازهایی که برای نشستن زودهنگام حق بیمه پرداخت میکنند، اختلال ایجاد کند. برای مثال، یونایتد وقتی زمان سوار شدن فرا میرسد به مشتریان پیامک میفرستد، از طریق اپلیکیشن iOS خود ساعت شمارش معکوس برای سوار شدن را فراهم میکند و علائم دیجیتالی دارد که نشان میدهد کدام گروه سوار شدن را فراخوانی کرده است.
ارسال نظر