متن خبر

ال‌جی مانیتورهای هوشمند جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که می‌توانند اسناد را بدون رایانه باز کنند – اما حیف که ۴K نیستند

ال‌جی مانیتورهای هوشمند جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که می‌توانند اسناد را بدون رایانه باز کنند – اما حیف که ۴K نیستند

شناسهٔ خبر: 436535 -




جزئیات جدیدی از دو مانیتور به اصطلاح هوشمند ال‌جی منتشر شده است که در ۲۹ سپتامبر در ژاپن به فروش خواهند رسید. بزرگتر از این دو مدل ۳۱.۵ اینچی ۳۲SR50F-W است که گونه ای از ۳۲SQ730S-W و ۳۲SQ780S-W است.

مانند پیشینیان خود، یک سیستم عامل کامل (WebOS اختصاصی ال‌جی) را ادغام می‌کند که به آن اجازه می‌دهد فایل‌های سند (پاورپوینت، اکسل و غیره) را بدون نیاز به اتصال به رایانه دیگر مشاهده و ویرایش کند. موارد استفاده شامل قابلیت اتصال از راه دور به Windows 365، Chrome Remote Desktop و Azure Virtual است.

در اصل، این یک جایگزین رایانه شخصی تجاری یا یک تین کلاینت بدون برچسب قیمت است، اگر مشاغل بخواهند کارمندانشان از خانه کار کنند و از راه دور به دسکتاپ های مجازی دسترسی داشته باشند، عالی است. شرمنده است که ال جی تصمیم گرفت به جای ۴K رزولوشن فول اچ دی را انتخاب کند. مدل فعلی Ultra HD حدود ۴۰۰ دلار به فروش می رسد .

ما هنوز نمی دانیم که آیا این مانیتور با یک پایه قابل تنظیم ارتفاع Ergo در دسترس خواهد بود - که به نمایشگر اجازه می دهد نزدیک به لبه میز قرار گیرد (در تحلیل ما از مانیتور DualUp ال جی آن را تحلیل کنید) یا اگر ویژگی های PIP یا KVM را ارائه دهد.

با این حال، آنچه ما می دانیم این است که یک نسخه کوچکتر ۲۷ اینچی وجود خواهد داشت و هر دو دارای یک پایه جدید با سوراخ در آن برای مدیریت بهتر کابل هستند. تصاویر همچنین یک هاب USB با چهار پورت را نشان می‌دهند در حالی که ویدیویی از دو نمایشگر یک کنترل از راه دور، یک پایه VESA، قابلیت‌های بلوتوث، فناوری IPS و یک جفت بلندگوی ۵ واتی را نشان می‌دهد.

مدل های قبلی شامل ورودی و خروجی HDMI و همچنین پورت LAN هستند. البته بدون وب‌کم داخلی و این کمی بد است که آن را به یک کامپیوتر قدرتمند همه‌کاره (AIO) تبدیل می‌ کرد. ال‌جی ادعا می‌کند که مدل‌های قبلی بسیار خوب فروخته می‌شدند که می‌تواند توضیح دهد که چرا این شرکت تصمیم گرفت مدل‌های جدیدی با نقطه ورودی پایین‌تر معرفی کند.

برای کسانی که به دنبال تجربه ای بزرگتر هستند (البته با قیمت بالاتر)، ال جی دارای مانیتور ۴۳SQ700S-W است که یک مانیتور ۴۳ اینچی ۴K با اتصالات بیشتر، انتقال برق ۶۵ وات (برای شارژ لپ تاپ شما عالی)، صدای بهتر اما بدون پایه های VESA

Archrival سامسونگ نیز سال گذشته از مانیتور هوشمند خود به نام M8 رونمایی کرد. مانند همتای LG خود، متوجه شدیم که اساساً قول داده است که همه چیز را انجام دهد.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است