متن خبر

افشای دیگری به وجود گوشی Samsung Galaxy Z Fold 6 Ultra اشاره دارد

افشای دیگری به وجود گوشی Samsung Galaxy Z Fold 6 Ultra اشاره دارد

شناسهٔ خبر: 467638 -




سامسونگ گلکسی زد فولد 5
Samsung Galaxy Z Fold 5 (اعتبار تصویر: آینده)

ما شایعات متعددی را در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد 6 شنیده‌ایم که انتظار داریم که در ماه ژوئیه عرضه شود، و آخرین شایعه‌ای که ظاهر می‌شود، پشتیبان ادعاهای قبلی است مبنی بر اینکه گلکسی زد فولد 6 اولترا را در کنار مدل استاندارد خواهیم دید.

این از عناوین Android (از طریق Android Police ) می‌آید: یک تلفن سامسونگ با شماره مدل SM-F958N مشاهده شده است و عدد 8 در انتهای آن معمولاً نشان‌دهنده نسخه Ultra یک گوشی است (همانطور که در مورد Samsung Galaxy S24 Ultra انجام می‌شود). .

تمامی گوشی‌های تاشوی قبلی سامسونگ دارای شماره مدل‌هایی بودند که به عدد 6 ختم می‌شدند، پس فکر می‌کردیم که ممکن است این بار یک Ultra تاشو – Samsung Galaxy Z Fold 6 Ultra – در کنار مدل معمولی داشته باشیم.

با این حال، هیچ شماره مدل مرتبطی وجود ندارد که به نسخه های گوشی برای کشورهای مختلف اشاره کند. این احتمال وجود دارد که این مدل جدید Ultra فقط در کشور اصلی سامسونگ یعنی کره جنوبی ظاهر شود و سایر نقاط جهان آن را از دست بدهند.

جزئیات در راه است

تاشوهای 2023 سامسونگ (اعتبار تصویر: آینده)

سامسونگ مطمئناً تجربه ای در ساخت تلفن هایی دارد که با نام Ultra مارک شده اند، و این به آن امکان می دهد تا برای افرادی که قادر به پرداخت قیمت بالاتری هستند، محصولی با کیفیت تر را به مشتریان ارائه دهد.

با این حال، مشخص نیست که چه تفاوت هایی بین Galaxy Z Fold 6 استاندارد و مدل Ultra وجود دارد. طبق گفته Android Headlines، هر دو تاشو قرار است با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام ارائه شوند.

قبلاً شایعاتی در مورد گلکسی زد فولد 6 اولترا شنیده بودیم ، اما باز هم در جزئیات بسیار کم بود. علاوه بر این، صحبت از یک گوشی ارزان‌تر Samsung Galaxy Z Fold 6 FE شده است، پس ممکن است در ماه‌های آینده سه نسخه از این گوشی را نیز دریافت کنیم.

چند روز پیش، یک افشای جدید نشان داد که 10 جولای، تاریخ شکستن پوشش Z Fold 6 در کنار Samsung Galaxy Z Flip 5 است . همچنین ممکن است شاهد رونمایی از Galaxy Watch 7 ، Galaxy Buds 3 و حلقه گلکسی در همان زمان

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است