متن خبر

افشای جدید پیکسل ۸ رنگ ها و ویژگی های دوربین مورد انتظار را نشان می دهد

افشای جدید پیکسل ۸ رنگ ها و ویژگی های دوربین مورد انتظار را نشان می دهد

شناسهٔ خبر: 437000 -




اکنون که تقریباً از هیجان عرضه آیفون ۱۵ به پایان رسیده ایم، می توانیم توجه خود را به Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro معطوف کنیم – و چند فاش شده جدید اطلاعات بیشتری را در مورد آنچه می توانیم در زمان ظاهر شدن این تلفن های پرچمدار انتظار داشته باشیم نشان می دهد. .

ابتدا برخی از رندرهای رسمی هستند که توسط MySmartPrice (از طریق Android Authority) به دست آمده است. گوگل عکس های خود را از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو منتشر کرد ، اما این تصاویر لو رفته زوایای بیشتر و رنگ های بیشتری را نشان می دهند.

به گفته این منبع، رنگ‌هایی که باید انتظار داشته باشیم عبارتند از: گل صد تومانی، خاکستری و مشکی ابسیدین برای پیکسل ۸ و آبی آسمانی، چینی و ابسیدین مشکی برای پیکسل ۸ پرو. به نظر می رسد که تنها سایه سیاه از گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو منتقل می شود.

همچنین می‌توانید برآمدگی‌های دوربین و میزان جدایی آن‌ها از شاسی اصلی را در رندرهای ارائه‌شده توسط MySmartPrice ببینید. آنها با تصاویر منتشر شده توسط Google مطابقت دارند، پس شانس خوبی برای دقیق بودن آنها وجود دارد.

ویژگی های دوربین

دومین افشای پیکسل ۸ ما به برخی از ویژگی های دوربین مربوط به پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو مربوط می شود. ما قبلاً می دانیم که ضبط عکس و فیلم بخش مهمی از آنچه این تلفن ها ارائه می دهند خواهد بود و اکنون جزئیات بیشتری ظاهر شده است.

طبق ویدیویی که توسط ۹۱mobiles (از طریق Android Police) تهیه شده است، آپشن های ی که با این تلفن‌ها پیش می‌روند عبارتند از تقویت ویدیو، دید در شب برای ویدیو، پاک‌کن صوتی برای کاهش نویز پس‌زمینه، و ویرایشگر جادویی – از جمله امکان ایجاد تصاویر ترکیبی در جایی که همه افراد. در خانواده در همان زمان لبخند می زند.

قبلاً درباره برخی از این ویژگی‌ها شنیده بودیم، اما به نظر می‌رسد این ویدیوی جدید به بیرون درز کرده است که توسط گوگل برای همراهی با عرضه Pixel 8 و Pixel 8 Pro تولید شده است و همه این ابزارها را در عمل نشان می‌دهد. آنچه باید دید این است که کدام ویژگی، در صورت وجود، انحصاری Pro خواهد بود – آن گوشی دارای تنظیمات دوربین پیشرفته تری خواهد بود.

همچنین مشخصات دوربین در اینجا به تفکیک وجود دارد: دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید در پشت پیکسل ۸، و لنز سه لنزی ۵۰ مگاپیکسلی + ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض + ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو در پیکسل ۸ پرو. قرار است هر دو گوشی در روز چهارشنبه ۴ اکتبر ارائه شوند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است