متن خبر

افشای اطلاعات DJI Air 3S در حالی که پادشاه هواپیماهای بدون سرنشین برای ممنوعیت احتمالی ایالات متحده آماده می شود، به پرواز در می آید

افشای اطلاعات DJI Air 3S در حالی که پادشاه هواپیماهای بدون سرنشین برای ممنوعیت احتمالی ایالات متحده آماده می شود، به پرواز در می آید

شناسهٔ خبر: 585590 -




پهپاد DJI Air 3 در حال پرواز با پس زمینه کوه پوشیده <a href= از برف" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UsNSRBZx7ZyK6qfjtZBoUR.jpg">
DJI Air 3 (اعتبار تصویر: DJI)

به نظر نمی‌رسد که احتمال ممنوعیت پهپادهای DJI در ایالات متحده ، تولیدکننده پهپاد پیشرو در بازار را از مسیر خود دور نکرده است، زیرا یک نشت جدید نشان می‌دهد که DJI Air 3S ممکن است به عرضه نزدیک باشد.

افشاگر قابل اعتماد DJI @Quadro_News یک ویدیوی دو ثانیه‌ای را در X به اشتراک گذاشته است که یک پهپاد را در حال پرواز نشان می‌دهد و این ویدیو را با #djiair3S تگ کرده است (در زیر ببینید). این ویدیو با پست دیگری همراه است که شامل یک فریم ثابت برگرفته از توالی ویدیو است: نمای نزدیک از قسمت زیرین پهپاد مرموز که در زیر نیز می توانید آن را مشاهده کنید و @Quadro_News پیشنهاد کرده است DJI Air 3S است.

این اولین افشاگری است که از یک منبع موثق در مورد جانشین احتمالی DJI Air 3 دیده‌ایم، و تقریباً یک سال پس از معرفی آن پهپاد - جدیدترین مدل Air این شرکت - منتشر شد. با توجه به منبع ویدیو، ما فکر می‌کنیم که این ویدیو قانونی است، اگرچه جزئیات کمی در مورد Air 3S بالقوه فاش می‌کند، تنها نشان می‌دهد که در راه است.

پهپاد در حال پرواز مطمئناً شبیه مدل‌های سری Air است: این پهپاد از همان فرم و دوربین‌های دوقلو بهره می‌برد، درست مانند Air 3. طرفداران DJI در حال حاضر به این نشت واکنش نشان می‌دهند و حدس می‌زنند که Air 3S بالقوه چه چیزی را برای هواپیما به ارمغان خواهد آورد. جدول، شامل یک سیستم دوربین که بهترین مدل‌های DJI Air 2S و Air 3 را ترکیب می‌کند.

👉اینم ویدیو 🤙#dji #djiair3s https://t.co/Kp3dda5hkw 20 ژوئن 2024

DJI Air 2S یک پهپاد تک دوربینی با سنسور بزرگ 1 اینچی 20 مگاپیکسلی است، در حالی که Air 3 یک مدل دوربین دوگانه است، اما هر دو سنسور از نوع کوچکتر 1/1.3 اینچی 12 مگاپیکسلی هستند - همان حسگر مورد استفاده در Mini 4 Pro . طرفدارانی مانند @NICKs_HIGHTECH ادعا می کنند که شایعه شده Air 3S یک دوربین با سنسور 1 اینچی بزرگتر و دیگری با سنسور 1/1.3 اینچی خواهد داشت که بهترین های دو مدل قبلی Air را برای عکاسان در یک ترکیب می کند. پهپاد

ما مدل‌های اخیر سری DJI Air را به‌عنوان برخی از بهترین پهپادهای همه‌جانبه DJI ، به‌ویژه برای عکاسان هوایی، رتبه‌بندی می‌کنیم و اولین شایعات Air 3S مطمئناً طرفداران DJI را هیجان‌زده خواهد کرد. با این حال، اگر و زمانی که پهپاد پرتاب شود، اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، ممکن است نتوانید آن را بخرید.

مجلس نمایندگان ایالات متحده قبلاً قانون مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین ح‌ک‌چ را تصویب کرده است و اگر این لایحه در سنا تصویب شود و توسط رئیس جمهور بایدن به قانون تبدیل شود، فروش پهپادهای DJI در ایالات متحده ممنوع خواهد شد.

👉برادر، من هم به شما میرسم 🤙 خوشحالم که تست پرواز پهپاد جدید DJI را ببینید#dji #djiair3s pic.twitter.com/pbqS8tBFRS 20 ژوئن 2024

دقیقاً مشخص نیست که این ممنوعیت چگونه اعمال می‌شود، اما احتمالاً با انتشار مدل‌های جدیدی مانند DJI Air 3S که شایعه شده است اعمال می‌شود و احتمالاً برای پوشش مدل‌های فعلی به گذشته‌نگر تبدیل می‌شود. این به طور چشمگیری گزینه های مصرف کنندگان در ایالات متحده را محدود می کند، جایی که DJI با بیش از 70 درصد فروش بر بازار هواپیماهای بدون سرنشین تسلط دارد.

با این حال، اگر این ممنوعیت اجرایی شود، مصرف‌کنندگان به‌طور کامل از گزینه‌های موجود خارج نخواهند شد: ما بهترین گزینه‌های پهپاد DJI را گردآوری کرده‌ایم و همه این مدل‌ها به‌طور گسترده توسط کارشناسان TechRadar آزمایش شده‌اند.

ممنوعیت احتمالی ایالات متحده اخیراً بر سرفصل های DJI غالب شده است، پس شایعات مربوط به یک مدل جدید هیجان انگیز ممکن است باعث حواس پرتی غول پهپاد شود. اگر و زمانی که DJI Air 3S به آسمان برود، انتظار داریم که به فهرست بهترین پهپادهای ما بپیوندد، اگرچه اگر در ایالات متحده هستید، ممکن است مجبور شوید جای دیگری را برای هیجان دوربین هوایی خود جستجو کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر دوربین ها

تیم ویرایشگر دوربین در TechRadar است. او بیش از 15 سال در صنعت فیلمبرداری عکس همراه با بیشتر کسانی که در دنیای روزنامه نگاری فناوری هستند، لذت برده است. تیم در طول مدتی که به عنوان معاون ویراستار فنی با عکاس آماتور، به عنوان یک فریلنسر و در نتیجه ویراستار در Tech Radar، دانش فنی عمیق و تجربه عملی با دوربین‌ها را توسعه داده است و دیگران را از طریق اخبار، بررسی‌ها و ویژگی‌ها آموزش می‌دهد. او همچنین در تولید ویدئو برای استودیو 44 با مشتریانی از جمله کانن کار کرده است و اوقات فراغت خود را داوطلبانه برای مشاوره با یک تیم داستان‌های غیرانتفاعی و متنوع مستقر در نایروبی می‌گذراند. تیم کنجکاو، یک فوتبالیست و دونده مشتاق، خلاق و مشتاق، و یک شراب سفید میانه رو است که در کنیا زندگی کرده است و معتقد است که ما چیزهای زیادی برای لذت بردن و یادگیری از یکدیگر داریم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است