متن خبر

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران، اتوخسروانی ۱۹۳

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران، اتوخسروانی ۱۹۳

شناسهٔ خبر: 771949 -




اکستریم برند جدید مدیران‌خودرو است که برای عرضه محصولات لوکس این شرکت راه‌اندازی شده است. اکستریم VX نخستین محصول این برند بود که در نیمه نخست سال 1403 وارد بازار شد. این شرکت به تازگی از دو محصول جدید خود یعنی اکستریم TXL و LX نیز رونمایی کرده است. در همین حال، نخستین نمایندگی اکستریم توسط مجموعه اتوخسروانی افتتاح شد.

شوروم اکستریم اتوخسروانی در بلوار اندرزگو تهران واقع شده است. هم‌اکنون خودروهای اکستریم VX و اکستریم TXL در این شوروم برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان به نمایش درآمده‌اند. مشتریان می‌توانند این خودروها را از نزدیک مشاهده کنند و نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایند.

امکان تست‌درایو خودروها به صورت همه‌روزه در نمایندگی اکستریم اتوخسروانی فراهم ش ده است. همچنین در کنار ثبت‌نام برای تست‌درایو و فروش خودرو، اکسسوری‌های برند اکستریم نظیر چمدان، کت اسپرت، چتر و هدفون در این نمایندگی عرضه می‌شود. مشتریان برای آگاهی از شرایط فروش، پیش ثبت‌نام و تست درایو محصولات اکستریم ‎‌‌می‌توانند به سایت https://khosravani.com مراجعه نمایند.

نگاهی به خودروهای نمایش درآمده در نمایندگی اکستریم اتوخسروانی

نخستین خودرو به نمایش درآمده در نمایندگی اکستریم اتوخسروانی، اکستریم VX است. این خودرو یک کراس‌اوور متوسط محسوب می‌شود که با ابعاد بزرگ خود، توجه علاقمندان به خودروهای بلندقامت لوکس را جلب می‌کند. اکستریم VX برپایه پلتفرم مشترک با تیگو 8 پرومکس توسعه یافته است و از پیشرانه مشابه آن خودرو نیز استفاده می‌کند. با این حال، این پیشرانه در اکستریم VX قدرت و گشتاور بیشتری تولید می‌کند. همچنین گیربکس هشت سرعته اتوماتیک از برند آیسین، وظیفه انتقال قدرت به چهارچرخ در اکستریم VX‌ را برعهده دارد.

دیگر خودرو رونمایی شده در نمایندگی اکستریم، مدل TXL‌ است. این خودرو در واقع نسخه دارای فاصله محوری بلندتر از اکستریم TX‌ به حساب می‌آید. اکستریم TXL از پیشرانه دولیتری توربوشارژر مشترک با اکستریم VX بهره می‌برد اما در بخش گیربکس، از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک چینی برای آن استفاده شده است. دیگر محصول این برند یعنی اکستریم LX نیز در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است