متن خبر

اشتراک Disney Plus شما در حال تغییر است – در اینجا زمانی است که قوانین اشتراک گذاری ضد رمز عبور اعمال می شود

اشتراک Disney Plus شما در حال تغییر است – در اینجا زمانی است که قوانین اشتراک گذاری ضد رمز عبور اعمال می شود

شناسهٔ خبر: 448845 -




لوگوی دیزنی پلاس با پاپ کورن
Disney Plus از مجموعه تلویزیونی و فیلم (اعتبار تصویر: Ascannio / Shutterstock.com)

نمی‌توانیم بگوییم که آنها به ما هشدار ندادند: در ماه سپتامبر، دیزنی پلاس اعلام کرد که از اوایل سال 2024 شروع به سرکوب اشتراک‌گذاری حساب‌ها خواهد کرد – ابتدا در کانادا و سپس در ایالات متحده. ما قبلاً مشترکین ایمیل سرویس Hulu همان شرکت را در مورد تغییر شرایط دیده‌ایم، و اکنون دیزنی پلاس به مشتریان ایالات متحده ایمیل می‌فرستد تا آنها را از قوانین جدید آگاه کند. این حرکت تنها چند روز پس از ایمیل های Hulu انجام می شود.

همانند Hulu ، ایمیل‌ها در مورد تغییراتی در قوانین و مقررات مربوط به 25 ژانویه صحبت می‌کنند که از 14 مارس اعمال می‌شود. این بدان معناست که از آن تاریخ بعد، اگر حساب دیزنی پلاس خود را با افرادی به اشتراک بگذارید که تحت پوشش زندگی نمی‌کنند. در همان سقف ممکن است با محدودیت یا حتی ممنوعیت مواجه شوید.

ما قبلا این فیلمنامه را دیده بودیم

ایمیل‌های دیزنی پلاس می‌گویند که «ما محدودیت‌هایی برای اشتراک‌گذاری حساب شما در خارج از خانواده‌تان اضافه می‌کنیم» و پخش‌کننده ممکن است «استفاده از حساب شما را برای تعیین مطابقت تجزیه و تحلیل کند». این جزئیات دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهد، اما حتی چیزی به سادگی ثبت آدرس IP می تواند تشخیص دهد که افراد مختلف از شبکه های مختلف و مکان های مختلف به این سرویس دسترسی دارند.

با این حال، این یک ابزار کاملاً صریح است و هنگامی که برای کار یا تفریح ​​سفر می کنید، دسترسی مشروع را نشان می دهد. نتفلیکس با درخواست از شما برای برقراری ارتباط هر چند وقت یکبار از محل خانه خود این مشکل را برطرف می کند و احتمالاً دیزنی نیز همین کار را انجام می دهد.

با توجه به مرکز کمک دیزنی پلاس برای ایالات متحده و در سایر مناطق نیز (همین زبان در نسخه بریتانیا نیز وجود دارد)، خانواده "به معنای مجموعه ای از دستگاه های مرتبط با محل سکونت شخصی اصلی شما است که توسط افرادی که در آنجا زندگی می کنند استفاده می شود. ".

برخلاف نتفلیکس، در حال حاضر راهی برای اضافه کردن افراد اضافی به حساب شما وجود ندارد، برای مثال به این دلیل که یکی از فرزندان شما در حال رفتن به کالج است. هیچ برنامه ای برای چنین گزینه ای تاکنون اعلام نشده است. منصفانه است که بگوییم که قوانین جدید با شادی زیادی در Subreddit دیزنی پلاس مورد استقبال قرار نمی گیرند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است