متن خبر

اشتراک شرکت ویتامین Care/of در حال تعطیل شدن است

اشتراک شرکت ویتامین Care/of در حال تعطیل شدن است

شناسهٔ خبر: 554671 -




Care/of، شرکتی که بسته‌های ویتامین اشتراک شخصی‌شده را ارائه می‌کند، او میگوید از دوشنبه، 17 ژوئن، همه اشتراک‌ها را لغو می‌کند و دیگر سفارش‌های جدید را نمی‌پذیرد.

این خبر کاملاً از بین نمی رود، زیرا Care/of قبلاً در پرونده ای از وزارت کار نیویورک فاش کرده بود که قصد دارد تمام 143 کارمند خود را تا 3 ژوئیه به دلیل "از دست دادن بودجه" اخراج کند. اکنون این شرکت در مورد بسته شدن دقیق‌تر و قطعی‌تر است و روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام از مشتریان تشکر کرد و گفت: «متاسفانه ما دیگر بودجه‌ای برای فعالیت به روشی که بوده‌ایم نداریم».

این پست به طور کامل در را بر روی احیاء نمی بندد و ادعا می کند: "ما به طور فعال در حال تحلیل گزینه های برند هستیم اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی برای برقراری ارتباط نداریم. امیدواریم به زودی در جایی باشیم که بتوانیم بیشتر به اشتراک بگذاریم.»

Care/of که در سال 2016 توسط کریگ البرت و آکاش شاه تأسیس شد، از مشتریان خواست تا آزمونی را درباره سبک زندگی و ارزش‌های خود پر کنند، که از آن برای توصیه ترکیبی شخصی از ویتامین‌ها و مکمل‌ها استفاده می‌ کرد. سرمایه گذاران آن عبارتند از Juxtapose، Goodwater Capital، Tusk Venture Partners، Bullish و RRE Ventures.

در اوایل این ماه، کریستین میلر، مدیر ارتباطات استراتژیک بایر، به NutraIngredients گفت: «توقف سرمایه‌گذاری بیشتر در Care/of به بایر این امکان را می‌دهد تا در نوآوری‌های آینده بهتر سرمایه‌گذاری کند تا به مردم کمک کند مدیریت خود را مدیریت کنند. سلامتی را شخصی کنید.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است