متن خبر

اسپیکر بلوتوث جدید Ultimate Ears بسیار کوچک، فوق العاده سبک است و نامی شایان ستایش دارد

اسپیکر بلوتوث جدید Ultimate Ears بسیار کوچک، فوق العاده سبک است و نامی شایان ستایش دارد

شناسهٔ خبر: 740483 -




مینی رول Ultimate Ears در دستان یک زن نگه داشته می شود
(اعتبار تصویر: Ultimate Ears)

همانطور که Oasis تقریبا می خواند، اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل زیبا با سازگاری Auracast هستید، باید Miniroll را با آن همراه کنید. Ultimate Ears Miniroll جدید یک بلندگوی قابل حمل بلوتوث 5.3 از یکی از شناخته شده ترین مارک های صوتی است و برخلاف بلیط Oasis، وقتی می خواهید آن را بخرید، قیمت آن سه برابر نمی شود.

نکته کلیدی فروش در اینجا اندازه کوچک و وزن سبک آن است: وزن آن کمتر از یک پوند (279 گرم است، کمی کمتر از 9 اونس) و فقط 48 × 122 × 105 میلی متر ارتفاع، طول و عرض آن، که آن را کوچکتر از اکثریت قریب به اتفاق گزینه های راهنمای ما برای بهترین بلندگوهای بلوتوث . دارای چند قلاب در پشت است که می تواند آن را به راحتی به وسایل پیاده روی، لباس یا هر چیز دیگری با اندازه مناسب، از جمله میله هایی با قطر 20 میلی متر تا 35 میلی متر، متصل کند.

ابعاد کوچک این بلندگو به این معنی است که تنها برای یک بلندگوی فعال، یک درایور دینامیک 45.6 میلی‌متری با برد کامل وجود دارد، اما با یک رادیاتور غیرفعال ترکیب شده است تا سطح پایین را برای کمی بیس اضافی تقویت کند. اما مهمترین ویژگی ممکن است اجتماعی بودن این بلندگو باشد، زیرا با در نظر گرفتن صدای چند بلندگو ساخته شده است.

Ultimate Ears Miniroll: ویژگی های کلیدی، در دسترس بودن و قیمت

جالب ترین بخش فناوری در اینجا چیزی است که Ultimate Ears آن را PartyUp with Auracast می نامد. این روشی برای اتصال چند بلندگو به یکدیگر از طریق بلوتوث است، و در اینجا به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی از بلندگوهای Miniroll را به هم متصل کنید - اگر چندین Miniroll دارید یا دوستانتان این کار را انجام می‌دهند، مفید است. و با 12 ساعت پخش وعده داده شده بین شارژ، به اندازه کافی برای یک روز در ساحل، پیاده روی در جنگل یا فقط یک روز زیر لحاف دوام دارد.

Miniroll تا عمق 1.2 متری ضد افتادگی است و از مواد بازیافتی بیشتری نسبت به قبل استفاده می کند: 100٪ از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف و حداقل 40٪ قطعات پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است.

Ultimate Ears Miniroll در چهار رنگ (بسته به در دسترس بودن منطقه) - مشکی ملایم، آبی با شکوه، احیاگر خاکستری و صورتی آرام - از امروز، 9 سپتامبر در دسترس است. قیمت 79.99 دلار / 69.99 پوند / 119.99 دلار استرالیا است، و این بدان معناست که رقابت سختی در بازار ظاهراً رو به رشد "بلندگوهایی که می توانید کیف خود را آویزان کنید" از JBL Clip 5 عالی است، که قیمت آن تقریباً یکسان است. ما مشتاقانه منتظر قرار دادن آنها به سر هستیم!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوژی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است