متن خبر

اسپیس ایکس Starlink Mini قابل حمل را با قیمت 599 دلار معرفی کرد

اسپیس ایکس Starlink Mini قابل حمل را با قیمت 599 دلار معرفی کرد

شناسهٔ خبر: 582015 -




اسپیس ایکس از Starlink Mini، نسخه قابل حمل تر از محصول اینترنتی ماهواره ای خود که به اندازه کافی کوچک است که در یک کوله پشتی قرار می گیرد، رونمایی کرد.

طبق دعوتنامه ای که برای مشتریان ارسال شده و توسط TechCrunch مشاهده شده است، از مشتریان اولیه Starlink دعوت به خرید کیت Starlink Mini به قیمت 599 دلار شده است. این 100 دلار بیشتر از کیت استاندارد Starlink است. همچنین به آنها این امکان داده شد که سرویس Mini Roam را با برنامه خدمات موجود خود با 30 دلار اضافی در ماه جمع کنند، اگرچه داده ها در 50 گیگابایت در ماه محدود شده است.

این بدان معناست که یک مشتری مسکونی Starlink در طرح خدمات استاندارد 150 دلار ماه هزینه خواهد کرد. هدف اسپیس ایکس کاهش قیمت کیت، در دعوتنامه آمده است. در حال حاضر، هیچ طرح مینی روم مستقلی وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است: «هدف ما کاهش قیمت Starlink برای افرادی در سراسر جهان است که اتصال آن ها مقرون به صرفه یا کاملاً در دسترس نبوده است». "اما در مناطقی با استفاده بالا، جایی که Starlink Mini تقاضای بیشتری را در شبکه ماهواره ای ایجاد می کند، ما تعداد محدودی از کیت های Starlink Mini را با قیمت 599 دلار ارائه می دهیم."

آنتن Mini فوق‌العاده سبک است: وزن آن در حدود 2.5 پوند با پایه پایه، تنها حدود 60 درصد وزن یک ظرف استاندارد Starlink است. این سرویس همچنین دارای حداکثر سرعت دانلود بیش از 100 مگابیت در ثانیه است

اولین Starlink Minis در ماه جولای وارد بازار خواهد شد. این گزینه بدون شک برای مسافران جذاب خواهد بود، و ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس در ایکس بيان کرد که مینی می‌تواند یک گزینه عالی ارزان قیمت برای یک اتصال اینترنتی پشتیبان خوب در صورت قطع تلفن ثابت باشد.

Starlink محصول اینترنت ماهواره ای پرطرفدار SpaceX است که در حال حاضر بیش از 6000 ماهواره در مدار انرژی خود را تامین می کند. این سرویس دارای بیش از 3 میلیون مشتری در 100 کشور است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است