متن خبر

اسنپ ​​چت منابع جدید ایمنی نوجوانان را برای مربیان منتشر می کند

اسنپ ​​چت منابع جدید ایمنی نوجوانان را برای مربیان منتشر می کند

شناسهٔ خبر: 717287 -




اسنپ ​​چت روز چهارشنبه اعلام کرد که منابع جدیدی را برای مربیان منتشر می کند تا به آنها کمک کند تا با درک بهتر نحوه استفاده دانش آموزان از این برنامه، محیط های امن در مدارس خود ایجاد کنند. این شرکت یک وب‌سایت جدید برای کمک به مربیان برای آشنایی با این برنامه به همراه یک سند منبع برای کمک به محافظت از دانش‌آموزان معرفی کرد.

این اعلامیه در حالی منتشر می‌شود که قانون‌گذاران اسنپ‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی را به دلیل انجام ندادن کافی برای محافظت از کودکان و نوجوانان در پلتفرم‌هایشان مورد انتقاد قرار داده‌اند. همچنین در حالی است که کارشناسان بهداشت روان هشدار داده اند که رسانه های اجتماعی ممکن است "خطری عمیق" برای سلامت روان نوجوانان ایجاد کنند.

اسنپ ​​چت می گوید بیش از 20 میلیون نوجوان در ایالات متحده از برنامه آن استفاده می کنند و مطالعه Pew در سال 2023 نشان داد که Snapchat سومین برنامه پر استفاده در بین نوجوانان است. در حالی که اسنپ چت در چند سال گذشته چندین ویژگی را برای محافظت از نوجوانان در برنامه خود منتشر کرد ، اطلاعیه روز چهارشنبه به ارائه این تلاش ها به کلاس اختصاص داده شده است.

این وب‌سایت که «راهنمای آموزشی اسنپ‌چت» نامیده می‌شود، شامل اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد این برنامه به همراه مروری بر ابزارهای ایمنی اسنپ چت است. این وب‌سایت شامل منابع قابل دانلودی است که مربیان می‌توانند با والدین یا مشاوران به اشتراک بگذارند تا به دانش‌آموزان کمک کنند تا با مشکلاتی که ممکن است آنلاین با آن‌ها مواجه شوند، مانند قلدری یا زورگویی، مقابله کنند.

اعتبار تصویر: اسنپ

برای کمک به مربیان برای حمایت از رفاه دانش آموزان خود، اسنپ چت یک سند منبع منتشر کرد که بر ارائه دانش لازم به مربیان برای انجام این کار تمرکز دارد. این سند نکاتی را در مورد ترویج شیوه‌های ایمن آنلاین، ایجاد خط‌مشی‌های مدرسه برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی، مبارزه با جنایات جنسی و موارد دیگر بیان می‌کند.

علاوه بر این، اسنپ چت در حال راه اندازی یک فرم بازخورد جدید برای مربیان است تا نحوه استفاده از اسنپ چت در مدارس خود را به اشتراک بگذارند و مستقیماً به شبکه اجتماعی بازخورد بدهند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است