متن خبر

اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 جدید کوالکام می تواند موج بعدی قاتلان پرچمدار تقویت شده با هوش مصنوعی را تامین کند.

اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 جدید کوالکام می تواند موج بعدی قاتلان پرچمدار تقویت شده با هوش مصنوعی را تامین کند.

شناسهٔ خبر: 459305 -




تصویر تبلیغاتی کوالکام برای اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3
(اعتبار تصویر: Qualcomm)

ممکن است طلوع جدیدی از قاتلان پرچم‌دار در افق باشد که توسط پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 ارائه می‌شود. این چیپست جدید تمرکز شرکت را بر هوش مصنوعی دوچندان می‌کند و هوش مصنوعی مولد روی دستگاه را ادغام می‌کند و می‌تواند تلفن‌های میان‌رده هوشمندتر با قابلیت را تامین کند. به چالش کشیدن همتایان پرچمدار قدرتمند خود.

کوالکام می گوید که اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 با گسترش ویژگی های هوش مصنوعی ارائه شده توسط سری قبلی اسنپدراگون 7، از جمله برخی از فناوری های هوش مصنوعی پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 3 که در برخی از بهترین گوشی های اندرویدی دیده شده در سال جاری استفاده شده است، پیشرفت های قابل توجهی را ارائه می دهد. تا حالا. این پیشرفت‌ها شامل آپشن های بهبودیافته عکاسی، فناوری پیشرفته بازی و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از مدل‌های هوش مصنوعی است.

در حالی که هوش مصنوعی مبتنی بر ابر مانند Chat GPT می تواند وظایف پیچیده ای را انجام دهد، آنها برای کار کردن به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز دارند. با این حال، هوش مصنوعی روی دستگاه، که تراشه‌های اسنپدراگون پیشرفته اخیر می‌توانند آن را تامین کنند، برای کارهایی مانند تشخیص صدا و تصویر، پردازش زبان طبیعی و ارائه فیلترهای هوشمند در برنامه‌های ویرایش عکس بهتر است. هوش مصنوعی داخلی همچنین می‌تواند با تنظیم دقیق نرم‌افزارها و اجرای برنامه‌ها، پیش‌بینی سلامت باتری و بهینه‌سازی شارژ، پیشرفت‌های عملی‌تر و کاربردی‌تری در عملکرد و عمر باتری بیشتر کند.

با Snapdragon 7 Plus Gen 3، یادداشت‌های کوالکام روی دستگاه می‌توانند تصاویر یا متن اصلی تولید کنند و دستیار هوش مصنوعی کاربران را بهبود ببخشند و ترجمه زبانی سریع‌تر و دقیق‌تری نسبت به قبل ارائه کنند.

تصویر تبلیغاتی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3

(اعتبار تصویر: Qualcomm)

ادغام AI تراشه جدید همچنین می تواند عکاسی را بهبود بخشد. پردازشگر سیگنال تصویر شناختی 18 بیتی (ISP) از چیزی به نام " بخش بندی معنایی " استفاده می کند که از هوش مصنوعی برای شناسایی عناصر خاص در یک صحنه مانند چهره ها، لباس ها و پس زمینه ها استفاده می کند. سپس بهینه‌سازی فردی رنگ، تن، وضوح و کاهش نویز هر عنصر را ممکن می‌سازد.

اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 همچنین اکنون به جای رنگ 12 بیتی از رنگ 18 بیتی پشتیبانی می کند و طیف وسیع تری از رنگ های نمایش داده شده را ارائه می دهد، شیب های صاف تر، تغییرات ظریف تر و عکس های واقعی تر ایجاد می کند.

بازی سطح بالا

Snapdragon 7 Plus Gen 3 که بر روی یک گره فرآیند 4 نانومری ساخته شده است، 15 درصد بهبود عملکرد CPU و 5 درصد بهبود در بهره وری انرژی را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد. این تراشه دارای یک پردازنده Cortex-X4 با کارایی بالا است که با فرکانس 2.8 گیگاهرتز کار می کند و توسط چهار هسته عملکرد و سه هسته کارآمد پشتیبانی می شود. گیمرها متوجه خواهند شد که پردازنده گرافیکی آدرنو اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 نسبت به مدل سال گذشته عملکرد 45 درصدی را افزایش می دهد.

Snapdragon 7 Plus Gen 3 آپشن های انتخابی Snapdragon Elite Gaming مورد استفاده در جدیدترین Snapdragon 8 Gen 3 را ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها شامل جلوه‌های سینمایی مانند شکوفایی، عمق میدان و تاری حرکت می‌شود تا آنچه که Qulcoom ادعا می‌کند «تصاویر بصری در سطح دسک‌تاپ» است. ” کوالکام همچنین او میگوید که ویژگی Adreno Frame Motion Engine 2.0 آن اجازه می‌دهد تا نرخ فریم را از 60 به 120 فریم در ثانیه دو برابر کند، بدون اینکه بر عمر باتری تأثیر بگذارد.

به لطف اضافه شدن پشتیبانی از Wi-Fi 7، اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 می تواند به سرعت دانلود تا 5.8 گیگابیت بر ثانیه دست یابد که تقریباً دو برابر مدل قبلی است. در حالی که مودم X63 5G آن با حداکثر سرعت 4.2 گیگابیت در ثانیه فقط کمی از این عقب تر است. سرعت اینترنت سریع‌تر، پاسخگویی را تضمین می‌کند و لکنت را از بین می‌برد تا تجربه بازی روان‌تری داشته باشید.

گیمرها و غیرگیمرها به طور یکسان از بهینه سازی تراشه برای صدای کم تأخیر گوشی هوشمند به هدفون و صدای فضایی بهبود یافته بهره مند می شوند که از ردیابی سر پشتیبانی می کند و بازی ها و فیلم ها را فراگیرتر می کند.

برای گوشی های میان رده چه معنایی می تواند داشته باشد؟

کوالکام اعلام کرد که OnePlus، Realme و Sharp اولین دستگاه هایی هستند که از تراشه جدید Snapdragon 7 Plus Gen 3 استفاده می کنند و پیش بینی می شود در ماه های آینده معرفی شوند.

پیشرفت‌های هوش مصنوعی مانند آنچه در اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 به کار رفته است، می‌تواند به طور بالقوه انقلابی در گوشی‌های هوشمند میان‌رده ایجاد کند و آن‌ها را از سایه تلفن‌های دارای تراشه‌های درجه یک خارج کند. از جمله هوش مصنوعی می‌تواند عملکرد، عکاسی، بازی و بهره‌وری را افزایش دهد و سلطه پرچمداران را به چالش بکشد.

گسترش پیشرفت‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های میان‌رده می‌تواند ابزارهایی مانند ترجمه بی‌درنگ، یادداشت‌برداری، توصیه‌های شخصی‌سازی شده و اتوماسیون هوشمند را برای مخاطبان گسترده‌تری فراهم کند، که به طور بالقوه مانع ورود به ابزارهای هوش مصنوعی را کاهش می‌دهد، که می‌تواند به نفع افرادی باشد که دسترسی محدودی به پریمیوم دارند. دستگاه ها

حداقل، گسترش گسترده‌تر هوش مصنوعی در گوشی‌های میان‌رده، آپشن های هوشمند پرچم‌دار را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای افراد بیشتری به ارمغان می‌آورد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

کارکنان نویسنده، محاسبات موبایل

جیمز اید نویسنده TechRadar متخصص در تلفن و تبلت است که قبلاً از سال 2016 در Daily Mirror کار می کرد و اخبار و تحلیل ها را پوشش می داد.

جیمز دوست دارد با جدیدترین فناوری‌ها، به‌ویژه تلفن‌ها، به دلیل سرعت فوق‌العاده سریع توسعه‌شان، دست و پنجه نرم کند.

وقتی جیمز توسط دستگاه‌های مختلف احاطه نشده است و/یا در حین انجام دادن ابزارها با آنها کار نمی‌کند، عاشق کنسول‌های دستی است.

او تقریباً تعریف کتاب درسی یک گیک است که عاشق علمی تخیلی، کمیک، بازی و البته همه چیزهای فنی است. اگر فکر می کنید داستانی برای او دارید یا فقط می خواهید او را در Smash Bros به چالش بکشید، تماس بگیرید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است