متن خبر

استودیو Homeworld 3 Blackbird Interactive تعدادی از کارکنان خود را اخراج می کند

استودیو Homeworld 3 Blackbird Interactive تعدادی از کارکنان خود را اخراج می کند

شناسهٔ خبر: 450994 -




اسکرین شات <a href= از Homeworld 3 که کشتی هایی را در حال پرواز در فضا نشان می دهد." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/iFSsAtxjNWqVSCrGSqQbdK.jpg">
(اعتبار تصویر: انتشارات گیربکس)

به روز رسانی: این مقاله با بیانیه ای به اشتراک گذاشته شده با TechRadar Gaming توسط سخنگوی Blackbird Interactive به روز شده است.

کارمندان اعلام کردند استودیوی بازی‌سازی کانادایی Blackbird Interactive تعدادی از کارکنان خود را اخراج می‌کند.

این استودیو که از دسامبر 2023 حدود 220 کارمند را بر اساس برگه اطلاعات کلی استودیو خود استخدام کرده بود، در حال حاضر روی بازی استراتژی بی‌درنگ Homeworld 3 و همچنین سازنده دک‌ساز علمی تخیلی، Earthless کار می‌کند. قبلاً Hardspace: Shipbreaker را توسعه داده بود و Minecraft Legends را در کنار استودیوی Mojang توسعه داده بود.

همانطور که توسعه دهنده بازی گزارش می دهد ، این خبر ابتدا توسط تعدادی از کارمندان آسیب دیده در لینکدین به اشتراک گذاشته شد. یکی از این افراد Jacob Van Rooyen بود که به عنوان تهیه کننده اصلی پروژه IP جدید در استودیو بود.

او دیروز (14 فوریه) نوشت : «امروز صبح، Blackbird Interactive اخراج کارکنان را در سراسر شرکت اعلام کرد و متأسفانه، من یکی از کسانی بودم که تحت تأثیر قرار گرفتم. با وجود این موقعیت، من از همه تجربیات و افراد فوق‌العاده‌ای که در BBI ملاقات و شناختم قدردانی می‌کنم. امروز از حمایت همه شگفت‌زده و فروتن شده‌ام و آرزو می‌کنم که همه بهترین تاثیر را بگذارند تا روی پای خود بیایند."

سایر افرادی که تحت تأثیر قرار گرفتند عبارتند از دیلن فردی ، برنامه نویس وابسته، و همچنین ویکتوریا ووجیک، طراح ارشد و ارشد بازی. Wojcik نوشت : "2024 پر از شگفتی است! من دنبال کار هستم. متأسفانه من تحت تأثیر اخراج های اخیر قرار گرفته ام.»

در زمان نگارش این مقاله، مشخص نیست چند نفر تحت تأثیر این اخراج ها قرار گرفته اند. TechRadar Gaming برای اظهار نظر با Blackbird Interactive تماس گرفت و بیانیه‌ای دریافت کرد که تأیید می‌کرد که اخراج‌ها به عنوان «بخشی از یک برنامه تنظیم مجدد» است که «به دلیل پروژه‌های جدیدی که توسط برخی از شرکای ما به حالت تعلیق درآمده است، ضروری است».

سخنگوی Blackbird Interactive گفت: "به دلیل فشارهای اقتصادی خارج از کنترل ما، ما مجبور شدیم گام تاسف بار جدایی از برخی دوستان را برداریم." "این بخشی از یک برنامه تنظیم مجدد است که به دلیل پروژه های جدیدی که توسط برخی از شرکای ما متوقف شده است، ضروری است. ما چندین راه را برای جلوگیری از این امر تحلیل کردیم و متأسفانه گزینه های دیگر قابل اجرا نبودند."

"از آنجایی که اعضای تیم آسیب دیده خانواده BBI ما هستند، ما قصد داریم به آنها کمک کنیم تا در مرحله بعدی شغلی خود موقعیت خوبی داشته باشند. ما مجموعه ای از مزایا و معافیت های طولانی را برای کمک به تسهیل این انتقال ارائه می دهیم."

این آخرین اخبار پس از اعلام هفته گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه انتشار Homeworld 3 با تاخیری چند ماهه، از 8 مارس تا 13 می (دسترسی پیشرفته از 10 می شروع می شود). در بیانیه ای که در آن زمان منتشر شد، توسعه دهنده فاش کرد که تصمیم برای به تاخیر انداختن بازی ناشی از "تحلیل دقیق بازخورد" بازیکنان است.

استودیو در آن زمان نوشت: «این که بگوییم شما به عنوان جامعه ای از بازیکنان صبورانه منتظر این قسمت بعدی بوده اید، دست کم گرفته شده است، و ما عمیقاً از آن قدردانی می کنیم. "ما همچنان شما را در جریان پیشرفت خود قرار خواهیم داد."

به دنبال چند بازی جدید برای شیرجه زدن هستید؟ مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین بازی های رایانه شخصی و همچنین بهترین بازی های استراتژی رایانه شخصی را تحلیل کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است