متن خبر

استارتاپ ورشکسته EV Arrival دارایی های خود را به Canoo فروخت

استارتاپ ورشکسته EV Arrival دارایی های خود را به Canoo فروخت

شناسهٔ خبر: 459970 -




استارت‌آپ تجاری ورشکسته خودروهای برقی Arrival برخی از دارایی‌های خود از جمله تجهیزات ساخت پیشرفته را به Canoo فروخته است، استارت‌آپ دیگری که در تلاش برای ساخت و فروش خودروهای الکتریکی است.

این خرید، که به عنوان یک اقدام صرفه جویی در هزینه ها تبلیغ می شد که هزینه های سرمایه ای را تا 20 درصد کاهش می دهد، در حالی صورت می گیرد که Canoo در تلاش برای حرکت فراتر از نمونه های اولیه به سمت تولید تجاری است. کانو بيان کرد که دارایی های خریداری شده که در بیش از 20 کشتی کانتینری بسته بندی شده اند، به تاسیسات این شرکت در اوکلاهاما ارسال خواهند شد. این شرکت قبلاً تمام دارایی‌های جدید و «شبیه جدید» متعلق به واحد تجاری Arrival در ایالات متحده را خریداری کرده بود. مشخص نیست که آیا Canoo نیز IP Arrival را به دست آورده است یا خیر.

Canoo به درخواست نظر پاسخ نداد.

Arrival در ژانویه اعلام کرد که قصد دارد دارایی‌ها و IP را از بخش بریتانیایی خود پس از تشکیل پرونده حمایت از ورشکستگی در بریتانیا بفروشد. وسایل نقلیه الکتریکی با ساخت آنها در "میکروکارخانه های" فشرده که می توانند در مراکز شهرها قرار گیرند.

این طرح‌ها که شامل اتوبوس برقی، ون و حتی یک خودروی هدفمند برای اوبر می‌شد، با سوختن پول نقد و تعدادی از مدیران از بین رفت. Arrival حداقل سه بار تغییر ساختار داد - در هر مورد، کارگران را اخراج کرد - و تمرکز خود را به ایالات متحده و دور شدن از بازار بریتانیا برای حفظ سرمایه تغییر داد. Arrival هرگز هیچ وسیله نقلیه تجاری در مقیاس تولید نکرد و ارزش بازار آن در حال حاضر حدود 7.7 میلیون دلار است. پس از سال‌ها نوسان و قیمت سهام که تقریباً تمام ارزش خود را از دست داد، شرکت اعلام ورشکستگی کرد.

در این میان کانو مبارزات خاص خود را داشته است. این شرکت پس از ادغام با یک شرکت اکتسابی با اهداف ویژه، در تلاش برای تولید خودروی برقی خود بود، یک طراحی چشم نواز بر اساس معماری «اسکیت برد» که باتری ها و پیشرانه الکتریکی را در یک شاسی در زیر کابین خودرو قرار می دهد.

Canoo قبلاً گزارش داده بود که بیش از 1 میلیارد دلار در خط لوله فروش خود دارد، رقمی که تا حد زیادی به معامله با Walmart برای خرید 4500 واحد با امکان خرید تا 10000 واحد نسبت داده می شود. با این حال، این شرکت برای تبدیل این فروش به تحویل تلاش کرده است.

Canoo اساساً یک شرکت پیش درآمد است که از طریق نقدینگی می سوزد و مجبور شده است به تقسیم سهام و انتشار سهام بیشتری برای ادامه حیات خود بازگردد. سال گذشته، این شرکت پس از کاهش قیمت سهام آن به زیر 1 دلار و انتشار اطلاعیه خروج از بورس، به سطح دیگری در بورس نزدک نقل مکان کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است